anoniem Geplaatst: 19 april 2011 Delen Geplaatst: 19 april 2011 Met onderstaande code pas ik voor en achtergrondkleur aan als je over data gaat met de muis in een asp.gridview [code:1:da8fe1ab3f] e.Row.Attributes.Add("onmouseover", "this.style.backgroundColor='#E7362E';this.style.color='White'"); e.Row.Attributes.Add("onmouseout", "this.style.backgroundColor='White';this.style.color='Black'");[/code:1:da8fe1ab3f] Het vreemde is dat dit niet helemaal goed werkt wanneer ik een hyperlink gebruik. Dan zouden de letters wit moeten worden maar alleen de border lijkt dat te worden. Gebruik ik een label control dan werkt het prima. De tekst wordt netjes wit. Ik gebruik geen enkele css of wat opmaak dan ook. Wie helpt me verder? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2011 Voor een link gelden andere style regels. Voor een link moet je namelijk specificeren, hoe de link eruit als: hij nog niet bezocht is, wel bezocht is, etc. etc. Kijk hier eens naar: http://newsourcemedia.com/blog/change-css-a-href-link-styles/ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2011 Bijna goed, maar niet helemaal. Hiermee pas je inderdaad de hyperlink aan qua kleur maar ik heb in de gridview 5 hyperlinks naast elkaar staan en die moeten zich allemaal aanpassen wanneer ik er met de muis overheen ga. Dus de RowStyle moet aangepast worden, niet de afzonderlijke hyperlink. En de RowStyle past zich ook aan, maar niet als ik hyperlinks gebruik. De achtergrond wel, maar de hyperlinktekstkleur niet. Feitelijk "onmouseover" ik de Row. Snappie? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2011 Dan moet je even met een css class gaan spelen. Je zet deze dan op de bewuste row en vervolgens specificeer je je css zoals hierbeneden. [code:1:075a3a4631] <style> .ding{ hier doe dingen voor me achtergrond etc. } .ding a:link, a:visited { hier specificeer ik specifiek voor mijn links. color: #ff0000; } </style> <div class="ding"> <a href="link1">link1</a> <a href="link2">link2</a> </div> [/code:1:075a3a4631] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen