anoniem Geplaatst: 30 december 2010 Delen Geplaatst: 30 december 2010 Ik werk met Visual C# 2008. Als ik een nieuw project aanmaak krijg ik de keuze (in VCE) welk type: Windows appl., Console appl. etcetera. Daar moet ik een naam invullen. Maar ik kan geen folder string meegeven. Hoe zet ik dit nieuwe project gelijk in een folder naar keuze? perloc Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2011 Dat kan pas als je je project opslaat, dan zie je een dialoogvenster waar je de locatie kan invullen, althans, dat is zo in vb. gr. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2011 Dank voor antwoord. Ben momenteel met iets anders bezig, maar zal deze tip zeker onthouden. Ik worstel nogal met het filesysteem van C# 2008. perloc Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2011 Ik gebruikt Visual Studio pro 2008, en daar kan ik bij het aanmaken van een nieuw project meteen het pad aangeven waar het komen moet. Ik weet niet of dit ook in de Express editie zit van Visual Studio, maar misschien kun dat eens proberen. Al moet je dan wel heel Visual Studio Express downloaden en installeren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2011 Doofenshmirtz: Ik gebruik óók VS en geen VCE. Het is nogal verwarrend, zie mijn openingstopic. Maar ik weet nu hoe het moet. MVG perloc Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen