anoniem Geplaatst: 30 oktober 2010 Delen Geplaatst: 30 oktober 2010 Hallo, Weet iemand misschien de CMD script, je weet wel de .bat bestand, hoe ik mijn pc direct kan aflsluiten zeg maar zonder dat er staat windows afsluiten enzo maar dat hij nadat je geopend heb zeg maar dat je pc ineenkeer uitgaat, gelijk zwart scherm. Dus niet iets met shutdown -s ofzo.. Groetjes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 oktober 2010 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2010 Je wilt dus niet dat windows afsluit maar dat hij gelijk uitvalt? In een bat bestand is dat sowieso niet mogelijk, je kan immers schade aan windows brengen door dat te doen. Ik vraag me af of het ubehaupt wel kan in een taal als c++ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 oktober 2010 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2010 [quote:1e68410500="blackhawkdesign"]Je wilt dus niet dat windows afsluit maar dat hij gelijk uitvalt? In een bat bestand is dat sowieso niet mogelijk, je kan immers schade aan windows brengen door dat te doen. Ik vraag me af of het ubehaupt wel kan in een taal als c++[/quote:1e68410500] Ow, het moet i.i.g net zo afsluiten alsof je de aan/uit knop ingedrukt houd en dat hij zeg maar gelijk uitvalt.. Inderdaad, als dat kan met C++ zou ik dat graag willen horen. Dankejwel.. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen