Ga naar inhoud

PDFlib libary compileren

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik wil via PHP een pdf maken met PDFlib (www.pdflib.com). Normaal moet je hiervoor betalen maar ze bieden ook een gratis versie (7). Echter: je moet deze nog wel zelf compileren. Ik weet echter niks van C compileren. Ik heb dus een dll nodig van die libary: voor Windows. http://www.pdflib.com/en/download/pdflib-family/pdflib-lite-7/ Zou iemand mij kunnen helpen? groetjes,
Link naar reactie
stuur me zaterdag even een pb, dan zal ik het even nauwkeuriger beschrijven. Anders vergeet ik weer te reageren, ik zit namelijk nu op me werk :) btw, je wilt het in php gaan gebruiken, draai je php op een windows machine of op een linux bak? Uit je startpost lees ik namelijk dat je windows gebruikt, maar draait daar ook je php op?
Link naar reactie
Ik krijg het niet voor elkaar: De expat library ontbreekt namelijk in de source files. Als ik deze achterwege laat, krijg ik errors van ontbreken bestanden. zlib.h bijvoorbeeld. Deze komen wel voor in de \PDFlib-Lite-7.0.5\libs\flate Maar dan krijg ik unresolved external bla bla te zien. Volgens mij mis ik dus nog bestanden, ik kom er dus helaas niet uit
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...