Ga naar inhoud

Visual Basic, Textbox naar mail sturen..

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb 3 Textboxen, de mensen moeten daar wat invullen en als ze dan op de button klikken moeten de gegevens direct naar mijn mail verzenden zonder outlook te openen ofzo gewoon direct door de button.. Hoe kan ik dat doen, ik met een soort van sollicietatie programma voor mijn spel SA_MP (server).. Dankuwel
Link naar reactie
Het is vrij eenvoudig te vinden op internet, deze zoektermen: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=vb+send+mail+msdn&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai= leverde me dit als eerste resultaat, precies wat jij zoekt: http://code.msdn.microsoft.com/sendemail p.s : Bij stap 1 moet je een code bestand downloaden, daar staat precies de code in die jij zoekt :)
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Ook zijn er verschillende filmpjes op het net te zien ervan ik heb zelf ook nog zo'n programma geschreven. hierr de code die je moet hebben :) Dit zet je helemaal boven in [code:1:35ca8f99de]Imports System.Net.Mail[/code:1:35ca8f99de] en dan maak je nog een button erbij en daar zet je dit in [code:1:35ca8f99de] Dim smtpServer As New SmtpClient Dim mail As New MailMessage() smtpServer.Credentials = New Net.NetworkCredential("gmail-account/e-mail", "wachtwoord") smtpServer.Port = 587 smtpServer.Host = "smtp.gmail.com" smtpServer.EnableSsl = True mail = New MailMessage() mail.From = New MailAddress("JOU E_MAIL") mail.To.Add("@mail adres to") mail.Subject = "DE titel van de e-mail" mail.Body = "De e-mail text" 'hier kun jij bijvoorbeeld ook van maken textbox1.text smtpServer.Send(mail)[/code:1:35ca8f99de] veel suc6 :P PM me als je een vraag heb :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...