Ga naar inhoud

Afsluiten enz./label koppelen aan TextBox VB2008

Aanbevolen berichten

ik wil graag weten waar de programma's staan die de taken afsluiten, opnieuw opstarten, slaapstand, standby enzovoort staan. ik heb ze nodig om een programma te maken. ook wil ik graag dat je dan een tijd kan invoeren in een textbox, vervolgens word deze verplaatst in het label en start er een countdown. Hoe doe ik dit? Mijn dank, David
Link naar reactie
@pckid: Dat is visual basic, stond in de titel, maar ik las er eerst ook overheen :) offtopic: Wel grappig, ben ooit met precies hetzelfde begonnen. ontopic: Je moet gaan werken met een timer die een methode uitvoert elke.. seconde. Die methode zorgt dat voor het ophalen van de huidige tijd en berekend de overgebleven tijd en zet de tekst van het label goed.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
sorry, misschien was ik niet helemaal duidelijk.... ik was op zoek naar ALLE afsluitknoppen.... dus: Stand-by, Uitschakelen, Opnieuw opstarten, Slaapstand, Sluimerstand, Afmelden en Andere gebruiker. Mensen kiezen een radiobutton en voeren een tijd in(in sec.). ze drukken op start en de tijd die ze hebben gekozen word in de textbox onderin geplaatst en word afgeteld. en dan nu ongeveer in programeertaal: When TextBox1 is 0, RadioButton1 handles "shutdown.exe-s" RadioButton2 handles "restart.exe-s" enz. Dit is ongeveer mijn programma.
Link naar reactie
sorry, misschien was ik niet helemaal duidelijk.... ik was op zoek naar ALLE afsluitknoppen.... dus: Stand-by, Uitschakelen, Opnieuw opstarten, Slaapstand, Sluimerstand, Afmelden en Andere gebruiker. Mensen kiezen een radiobutton en voeren een tijd in(in sec.). ze drukken op start en de tijd die ze hebben gekozen word in de textbox onderin geplaatst en word afgeteld. en dan nu ongeveer in programeertaal: When TextBox1 is 0, RadioButton1 handles "shutdown.exe-s" RadioButton2 handles "restart.exe-s" enz. Dit is ongeveer mijn programma.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...