anoniem Geplaatst: 27 april 2010 Delen Geplaatst: 27 april 2010 Hallo mensen. Ik ben weer bezig met Visual Basic maar ik heb een probleem. Ik heb een klein webbrowsertje gemaakt en als ik op de groot maak knop klik word de venster groter maar de browser schuift naar links boven en blijft steeds op de zelfde formaat, hoe kan ik dit aanpassen zodat het webbrowser ook mee word vergroot met de venster? Ik hoor het graag! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2010 Dit is een property van het browser control. Selecteer deze en zoek in de eigenschappen naar: Anchor (staat ergens bij Layout). Daar staat nu waarschijnlijk iets als "Top, Left". Klik nu op de dropdown en probeer daar eens wat mee. Je ziet als het goed is een venster met daarin een lichtgrijs vlak met aan alle vier de kanten nog meer rechthoeken. De rechthoeken links en boven het vlak zijn geselecteerd. Selecteer nu ook de rechthoeken rechts en onder, en klik nog een keer op de dropdown knop. Nu moet er staan: "Top, Bottom, Left, Right". Als je nu je programma start, zal je browser mee resizen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen