Ga naar inhoud

Visual C# maakt 100den project files aan

Aanbevolen berichten

Ik heb Visual C# 2008. Nu heb ik slechts 2 maal een project file aangemaakt, maar dat heeft als resultaat dat er 775 folders en files onder die naam zijn aangamaakt. Is dat normaal? En stel je voor dat ik straks enige tientallen files heb, dan zal mijn virusscanner overwerkt moeten verrichten!! Buiten andere problemen..... perloc
Link naar reactie
Er is nog iets eigenaardigs aan de hand. Het aantal verschillende files welk wordt aangemaakt is niet zo groot maar wordt over de 24 lessen (Hours - van James Foxall) iedere keer herhaald in diverse 24 stuks folders met verschillende naam. De les in Hour nr. 1 (= Picture Viewer.cs -o.a.) wordt herhaald in les 2 to 24, maar als ik die apart ga opzoeken in 2-24 is die er niet. Tevens kan ik nauwelijks enige file deleten, alles is hidden en read only en ook als ik die attributes wegvink, wat wordt geaccepteerd, weigert de actie te worden uitgevoerd. Logisch als ze er niet zijn. Ik zoek de naam van de file met de Search functie van Windows (XP Prof SP3). Snap er niets van. Mijn computer werkt verder heel normaal en snel. Geen virus aanwezig, want gekontroleerd met MBAM en AVAST. Ik heb ze ook getracht in de Safe Mode te deleten. Geen resultaat, Windows springt uit de Search mode en komt terug met de desktop. perloc
Link naar reactie
Voor de zekerheid heb ik even een test uitgevoerd door een nieuw project te starten waarbij ik 1 knop heb gemaakt om het programma te stoppen ... Dit leverde een map op met 40 bestanden ... Ik gebruik de Visual Studio 2008 Express versie. Mogelijk dat jouw Visual Studio versie niet in orde is. Heb je die van de oorspronkelijke dvd?
Link naar reactie
De DVD, origineel en verzegeld in een enveloppe achterin het boek, is bijgeleverd. Er staat 740Mbyte data op, dus nét te veel voor een CD! Maar er staan 4 volledige programma's op: VBExpress, VCExpress (C++), VCSExpress (C#) en VWDExpress (Web Dev.) Waarom alle 4 is een raadsel! Alles versie 2008. De installatie duurde wel lang (ik had eerst VBE geïnstalleerd, verkeerde keus gemaakt omdat CD's/DVD's bij mij niet automatisch opstarten, uitgeschakeld) welk óok erg lang duurde. perloc
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...