anoniem Geplaatst: 24 maart 2010 Delen Geplaatst: 24 maart 2010 Ik ben een behoorlijke leek met php, en wil graag een formulier met gegevens vanuit een vorige pagina op het scherm in een overzichtelijk formulier tonen, en na verzenden hetzelfde formulier in m'n mailbox ontvangen. Ik krijg met dit script geen gegevens in m'n mailbox, alleen maar de melding: 'B2 => 2. Verzenden -- Phorm v3.5.2. Ik maak gebruik van onderstaande code: <html> <head> <title>Bevestiging registratie</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1" /> <script language= "JavaScript"> <!-- function printpage() { window.print(); } </script> </head> <body bgcolor="#1F61DB"> <font face="Arial" color="#FFFFFF"> <body> <form method="post" action="register/phorm.php"> <input type="hidden" name="PHORM_CONFIG" value="quickconfig.php"> <p> <?php $Klantnr = $_POST['Klantnummer']; $Klantnaam = $_POST['Naam']; $Klantadres = $_POST['Adres']; $Klantpostcode = $_POST['Postcode']; $Klantwoonplaats = $_POST['Woonplaats']; $Klanttelefoon = $_POST['Telefoon']; $Klantemail = $_POST['Email']; $dagAantal = $_POST['dagAant']; $dagWaarde = 28.50; $dagTotaal = $dagAantal * $dagWaarde; $items = array("Klantnummer:", $Klantnr, "", "", $Klantnaam, $Klantadres, $Klantpostcode, $Klantwoonplaats, $Klanttelefoon, $Klantemail, $dagAantal, number_format($dagWaarde,2,".",","), number_format($dagTotaal,2,".",","), "item 11", "item 12"); // hulpvariabelen $aantal_kolommen = 4; $kolom_breedte = 200; // in pixels $aantal_items = sizeof($items); $huidige_kolom = 0; // als deze variabele de waarde 0 heeft dan is er een rij afgelopen // en moet er een nieuwe beginnen // bouw de tabel en doorloop de items ?> <table width="<?= $aantal_kolommen * $kolom_breedte ?>" border="0" cellspacing="0" cellpadding="2"> <?php foreach($items as $item) { // waren we klaar met een rij ? if($huidige_kolom == 0) { // open een nieuwe rij echo "<tr>\n"; // hier is \n toegevoegd om de leesbaarheid van de HTML-source te verhoge