Ga naar inhoud

onderbreken en restart programma in C

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik weet eerlijk gezegd heel weinig van programmeren in C. Maar ik heb de volgende vraag: Ik werk met een PIC-processor (16F877a) welke ik met een vrij eenvoudig programma, genaamd flowcode, kan programmeren. Nou is het zo dat ik in dit programma ook zelf programmeercodes in C kan toevoegen. Ik zou graag willen weten hoe het mogelijk is om in C een stukje code te plaatsen waarmee ik het volledige programma onderbreek en daarna opnieuw opstart. Het programma onderbreken met een interrupt is geen probleem maar dan gaat het mij om de C-code hierna waarmee ik het programma wil resetten. Is dit mogelijk en is het mogelijk om een voorbeeld hiervan te geven?
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Beste W. Tulp, Ik weet niet precies hoe je programma eruit ziet, maar met onderstaande opties kun je misschien wel wat: Je kunt bijvoorbeeld met de functie het begin van je programma weer aanroepen die je boven het stukje programma hebt staan. De laatste optie: kun je niets met [code:1:3692f927f6]Reset();[/code:1:3692f927f6] bereiken?? Groet, Anne
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...