anoniem Geplaatst: 17 augustus 2009 Delen Geplaatst: 17 augustus 2009 Hallo, Samen met een vriend gamen we al een tijdje in competitie verband (www.clanbase.com) met het spel CoD2. Nu zullen een aantal van jullie ook wel gamen en zich irriteren aan het feit dat 3/4 van de community hacken (via o.a. private cheats: [u:12e6b9c173]knip[/u:12e6b9c173]). Dat ter introductie; ik zoek mensen die vrijwillig mee willen helpen met een website en een anti-cheat programma om zodoende eindelijk weer eens lekker te kunnen gamen zonder dat je door de muur gevolgd wordt. Nu zijn we vooral op zoek naar C++ programmeurs, want de meeste van ons hebben alleen basiskennis C++ op het moment (maar zijn er wel mee bezig). Als jij je hierin kan vinden, en enthousiast mee kan werken aan een project waar later evt. wat aan verdiend kan worden, plaats dan een reply, en dan mail/pm ik je! [i:12e6b9c173]Ons team [b:12e6b9c173]edit[/b:12e6b9c173]:[/i:12e6b9c173] LuQ - Projectleider/webdeveloper Tijmsja - Grafisch ontwerper (studie ook) GaMer13 - Webdeveloper Afra - Webdeveloper Br4mmie - C++ programmeur Tim - C++ Programmeur Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2009 Dus even om een lang verhaal kort te maken (ik help ook mee met het programma): [i:ec84ba0b14]Wat?[/i:ec84ba0b14] We maken een Anti-Cheat programma om het cheaten in "game-competities" tegen te gaan (miljoenen mensen spelen dagelijks wedstrijden), en dit programma moet clientside geinstalleerd worden (het wordt dus geen vervanger van PB dat meegeleverd wordt met de game) [i:ec84ba0b14]Waarom dan?[/i:ec84ba0b14] - PunkBuster voldoet al jaren niet meer (al 1,5 jaar geen update meer geweest voor zowel CoD2 als 4) - X-Ray Anti Cheat (www.xraygaming.com) had de taak van PB overgenomen en slaagde er een tijd in alle cheaters te pakken, maar is nu al weer een lange tijd ge-"bypassed" [i:ec84ba0b14]Hoe?[/i:ec84ba0b14] - Net als X-Ray zetten wij een screenshots programma op, dat screenshots van je scherm in-game neemt, en deze upload naar een webserver. (Alleen hebben wij geen 1-mans-team, en willen wij wel een keer updaten!) [i:ec84ba0b14]Achtergrond info over X-Ray en de hack-coders[/i:ec84ba0b14] Hacks worden gemaakt door CENSORED, door 1 persoon genaamd Warlord. De anti-cheat X-Ray werd gemaakt door 1 persoon die geen enkele ervaring had met het coden van programma's, maar al wel verder was dan PunkBuster.. (door het nieuwe concept van het nemen van screenshots). We zoeken ook nog wel 1/2 webdevelopers, maar onze voorkeur gaat nu toch echt uit naar [i:ec84ba0b14]echte[/i:ec84ba0b14] programmeurs! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2009 ik ben een C# programmeur, en kan jullie misschien helpen met een iets ander idee, wat beter werkt :) mail me via [b:001eb4b353]basswave <at> infekteddesigns <punt> nl[/b:001eb4b353] het is heel simpel: processen op desbtereffende computer in de gaten houden ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2009 Jammer genoeg voldoet C# niet, we zijn dus echt op zoek naar C/C++ programmeurs .. :( , maar er lopen hier vast nog wel wat meer knappe koppen rond right? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2009 Ja, maar niet in de zin die jij bedoelt :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2009 Waarom vragen jullie de makers van de crack-site niet ? Als ze tegen betaling cheats leveren dan zullen ze toch de anti-cheats ook kunnen leveren (als je meer betaalt ;)) ? Het lijkt mij iig niet verstandig om zulk soort sites in het openbaar te noemen (ook al weet iedereen dat ze bestaan). btw : laat je niet bang maken door sites die pretenderen dat ze 'onzichtbare' cheats maken voor geld. Kan namelijk ook een leuke truuk zijn om mensen op te lichten ;) /me vraagt zich af waarom mensen zich zo bang laten maken door 'cheats'. Dat "3/4" cheats gebruikt lijkt mij zeer onwaarschijnlijk ... Punkbuster bestaat nog : http://www.evenbalance.com/index.php Niet bepaald een 1-mans team ;) Laatste update voor CoD2 : 31-7-2009 ... Maar ja ... wie zou zo'n oud spel ook nog willen ondersteunen ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2009 [quote:874631a9fa="JaFO"]Waarom vragen jullie de makers van de crack-site niet ? Als ze tegen betaling cheats leveren dan zullen ze toch de anti-cheats ook kunnen leveren (als je meer betaalt ;)) ?[/quote:874631a9fa] Naast dat dit een [u:874631a9fa]vrijwillig[/u:874631a9fa] project is, en we de kosten dus minimaal willen houden, kunnen wij niet opboxen tegen 18000 klanten die gemiddeld €30 euro voor een hack hebben betaald :( [quote:874631a9fa]Het lijkt mij iig niet verstandig om zulk soort sites in het openbaar te noemen (ook al weet iedereen dat ze bestaan).[/quote:874631a9fa] Ja dat is waar, ik heb het er maar even uitgeknipt *DOM* [quote:874631a9fa] btw : laat je niet bang maken door sites die pretenderen dat ze 'onzichtbare' cheats maken voor geld. Kan namelijk ook een leuke truuk zijn om mensen op te lichten ;)[/quote:874631a9fa] Ik heb de cheats zelf gekocht (je kan moeilijk iets "busten" als je niet weet wat), en ze werken hoor.. [quote:874631a9fa] /me vraagt zich af waarom mensen zich zo bang laten maken door 'cheats'. Dat "3/4" cheats gebruikt lijkt mij zeer onwaarschijnlijk ...[/quote:874631a9fa] Zoals ik al zei: 18000 klanten alleen al op de site waar ik mijn hacks gekocht heb, waarvan er 6800 actief spelen, en actief zijn op het forum (dus zeker weten nog spelen) en wsl dus nog wel meer. Op de 20000 mensen die in totaal CB actief speelt is het dus wel 1/3. 3/4 is wat overdreven inderdaad, maar ik reken hier excl. andere cheat aanbieders he! [quote:874631a9fa] Punkbuster bestaat nog : http://www.evenbalance.com/index.php Niet bepaald een 1-mans team ;) Laatste update voor CoD2 : 31-7-2009 ...[/quote:874631a9fa] Hebben ze een spellingsfout uit hun software gehaald? De laatste echte update was 1,5 jaar geleden. [quote]Maar ja ... wie zou zo'n oud spel ook nog willen ondersteunen ?/quote] Oeh hier maak je een grove fout ;-)! Is CoD4 dan zo oud? We ondersteunen niet alleen CoD2 hoor. Bovendien CoD2 staat nog bijna elke dag op #3 meeste uren gespeelde game op xfire.. Maar als je me nu nog steeds niet geloofd, moet je eens proberen een vraag te stellen aan de support van PunkBuster, als je volgend jaar mei antwoord heb mag je blij zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 Door te refereren aan evenbalance wordt je hele verhaal ongeloofwaardig JaFO.. PunkBuster ligt al met 1 been in z'n graf. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2009 voor iets dat 'met 1 been in zijn graf ligt' zijn ze anders nog behoorlijk actief. een update van nog geen maand geleden voor een spel dat zelf al in het graf ligt is toch aardig actueel. Ik heb sites gezien die minder leven hadden. En laten we wel wezen. Jullie hebben het over een spel dat (voor computer/gamer-begrippen) praktisch uit de prehistorie stamt. Natuurlijk is zoiets (relatief) makkelijk te hacken. Moderne spellen beschikken tegenwoordig over geavanceerdere methodes om de reguliere hacks moeilijker te maken. Dat je zelf ook nog eens geld uitgeeft aan zulke figuren maakt jullie verhaal er ook niet bepaald geloofwaardiger op. Wie zegt mij dat jullie niet gewoon uit zijn op een anti-cheat dat alleen jullie eigen hacks doorlaat ? Sterker nog ... als ik dit zo lees dan zie ik hier prachtige reclame om cheats te gaan maken, want die leveren schijnbaar met gemak een ton op. Aan de andere kant heeft PB een nogal slechte naam gekregen doordat ze veel spelers ten onrechte toegang weigerden tot het spel. En dat is ook voor jullie project iets om rekening mee te houden. Dat je een 'hack' denkt te zien wil nog niet zeggen dat het er ook daadwerkelijk een is. Dat zal niet echt makkelijk zijn in een spel waar de resterende hoeveelheid fans al zodanige ervaring heeft dat het 'onmogelijke' niet meer zo ongewoon is. [quote:e0df8771e2] daarnaast dat dit een vrijwillig project is, en we de kosten dus minimaal willen houden, kunnen wij niet opboxen tegen 18000 klanten die gemiddeld €30 euro voor een hack hebben betaald [/quote:e0df8771e2] tje ... dan kun je beter nu al opgeven, want tegenover die paar vrijwillgers in jullie project staat een heel legioen van niksnutten die niks anders te doen hebben dan het make van cheats. Ik vraag mij ook af waar jij die getallen vandaan haalt. Is er zoveel geld te verdienen met CoD2 dat het loont om 30 euro uit te geven aan hacks terwijl het spel zelf voor een paar euro in de grabbelbak ligt ? // btw : blijft lachen die projecten met meer web-developers dan echte programmeurs ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 september 2009 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2009 Ok JaFO, je bent hier vast een alom gerespecteerd lid, maar in deze post laat je toch zien dat je de nodige kennis van programmeren, games, cheats en anti-cheats ontbeert. Je hele post raakt kant noch wal. Ik voel me dan ook niet geroepen om op een post te reageren, waarin elke realiteitszin ontbreekt, waarin dingen aangehaald worden die ik al weerlegt heb, en waarin argumenten staan die lukraak verzonnen zijn. De denigrerende opmerking achteraf complementeert deze ondoordachte post, en getuigt van exorbitant weinig competentie en ras-pessimisme. Je hoeft niet achter elke boom een vijand te zien. Voor het kennisniveau van dit forum en andere fora hoop ik oprecht dat je eerst wat feitelijke kennis opzoekt, alvorens suggestieve opmerkingen te plaatsen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2009 Jafo mag het misschien wat ongenuanceerd zeggen. Maar 1 ding ben ik wel met hem eens. Zodra jullie (nog van scratch te ontwikkelen) anti-cheat programma enige vorm aanneemt is hij binnen een paar dagen gekraakt. De gecombineerde kracht van deze hackers is nu eenmaal vele malen groter dan jullie ontwikkelteam (en dan heb ik het nog niet eens over het kennisniveau). Daarbij komt nog, hoe wil je mensen gaan verplichten het te gebruiken? alleen op een eigen server van jullie? Want je kan het moeilijk opleggen aan alle spelers op alle servers... Ik zie het als een vrij kansloos project maar goed, ik ben dan ook geen programmeur. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2009 Nah, eerlijk gezegd klopt er helemaal niks van. Bovendien kan je zeer simpel iets verplichten aan gamers. We brengen het namelijk uit voor game-competities, en als je het niet draait, zal de client geen logintijden naar de server toe sturen, en zal je de match automatisch verliezen. Dit verplicht gamers tot het aanzetten van het programma. Bovendien kan je simpelweg je eigen file hashen en meesturen om te laten zien dat er niks veranderd is. Daarnaast is er nog een methode, namelijk de server-mod, die simpel met een psapi's enumProcesses checkt of ons programma aanstaat. Servermods kan je niet verplichten, maar wie wil er nu niet op een server spelen waar geen cheaters zitten? En waarvoor zou een code from scratch binnen enkele dagen ge-bypassed zijn? Met een obfuscator en exe packer duurt het al een maand voordat je de orginele ASM te pakken hebt -> want als ze niet weten waarop we scannen kunnen ze het ook niet onklaar maken. Ik heb het volgens mij ook al eerder aangehaald, maar het is geen hackcommunity, het zijn er 4/5 in totaal. Bovendien zag ik hierboven ergens staan dat "nieuwe" games moeilijker te hacken zijn, maar het is dezelfde engine natuurlijk.. hacks worden namelijk geinjecteerd bij het renderen van de beelden (hoe anders kan je wallhack maken namelijk?). Dus dat is ook onzin. Hoewel ik aangegeven had niet meer te reageren op JaFO wil ik nu toch even iets van hem aanhalen: [quote:d28b66aa9c] Dat je zelf ook nog eens geld uitgeeft aan zulke figuren maakt jullie verhaal er ook niet bepaald geloofwaardiger op. Wie zegt mij dat jullie niet gewoon uit zijn op een anti-cheat dat alleen jullie eigen hacks doorlaat ? Sterker nog ... als ik dit zo lees dan zie ik hier prachtige reclame om cheats te gaan maken, want die leveren schijnbaar met gemak een ton op. [/quote:d28b66aa9c] I just lolled. Ra-ra-ra-ra waarom heb je hacks nodig als je een anti-cheat aan het maken bent? 3 euro grabbelbak - pre-historische game - LOL Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen