Ga naar inhoud

programma maken voor experiment

Aanbevolen berichten

Beste iedereen, Voor mijn afstudeeronderzoek ben ik van plan een experiment uit te voeren door deelnemers op de computer onder andere een opdrachten te laten doen. Het is de bedoeling dat ik al deze opdrachten gepresenteerd kan krijgen in 1 programma. Omdat ik absoluut geen verstand heb van programmeren vroeg ik me af of jullie weten welk programma het best gebruikt kan worden om het hieronder beschreven experiment te maken en uit te voeren. Zodra het programma opstart, wordt begonnen met het beschrijven van het doel van het experiment. Vervolgens is het de bedoeling dat tijdens deze beschrijving [b:60a44b9323]foto's met hoge snelheid[/b:60a44b9323] worden weergegeven zodat ze niet bewust (maar wel onderbewust) worden waargenomen door de deelnemers. Dit is overigens volgens het zelfde principe als sluikreclame. Hierna moeten de deelnemers worden gepresenteerd met [b:60a44b9323]48 verschillende zinnen[/b:60a44b9323] die in willekeurige volgorde elk 3 seconden in beeld verschijnen. Dan is het de bedoeling dat 1/3 van de deelnemers een extreeem [b:60a44b9323]simpel spelletje[/b:60a44b9323] speelt voor 3 minuten. Bijvoorbeeld het aanklikken van een stipje dat steeds ergens op het scherm verschijnt. Zijn dit soort spelletjes te downloaden om zo in het experiment te verwerken? Uiteindelijk is het nog de bedoeling dat de deelnemers enkele [b:60a44b9323]meerkeuze vragen[/b:60a44b9323] beantwoorden. De dikgedrukte worden geven de belangrijkste aspecten aan die verwerkt moeten kunnen worden in het programma. Hebben jullie enig idee in welk programma dit experiment gemaakt kan worden? Alvast bedankt voor jullie medewerking. Paul
Link naar reactie
[quote:907ed1895a="sanchises"]enkele maanden?? dat lijjkt me wat overdreven... t zal niet in één middagje gaan, maar als je ergens een programmeur vandaan kan halen, kan die dat wel in een weekje doen hoor.[/quote:907ed1895a] Hoe wil jij dat weten als je geen programmeur bent ? Voor je precies hebt beschreven wat je wilt ben je al een paar dagen verder. Of bouw jij een huis zonder een architekt een fatsoenlijke bouwtekening te laten maken ? Het maken van een (goed) programma is als het bouwen van een huis. Als je wilt dat het huis niet bij de eerste de beste niesbui uit elkaar valt zul je moeten beginnen met een goede tekening en een precieze beschrijving van alle(!) wensen en eisen. // ---
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...