anoniem Geplaatst: 12 april 2009 Delen Geplaatst: 12 april 2009 beste forumleden, ik weet niet of dit in de goede categorie staat??? weet iemand een programmaatje om audio bestanden automatisch in mappen te zetten dus als er bijvoorbeeld lasgo in een naam staat dat hij het automatisch allemaal bij elkaar zet alvast bedankt, gr.wesley Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 april 2009 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2009 tagscan kan op basis van de bestandsnaam of mp3 naam mappen maken. Wat wil je precies? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2009 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2009 ik wil muziek met allemaal dezelfde titel in een mapje zetten. kan dit automatisch want ik heb over de 400 duizend nummers. en kan dit dus niet handmatig doen alvast bedankt, Gr. Wesley Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 april 2009 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2009 Heb je tagscan al getest dan? 400.000 nummers? Dat is wel wat veel maar ik heb 40.000 mp3 bestanden en daar loopt tagscan niet op vast. Tagscan kan niet goed omgaan met dubbele nummers (met een grote collectie is de kans op dubbele nummers vrij groot) dus er blijft altijd wat handwerk over. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 april 2009 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2009 tagscanner heb ik geprobeerd maar weet niet hoe dat werkt alvast bedankt, Gr. Wesley Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 april 2009 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2009 Tagscan heeft rechtsboven paar opties, de optie om bestanden te maken op basis van de mp3 kenmerken staat er tussen. Ga eerst oefenen met een kopie van 1 of 2 mappen met mp3 bestanden he. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2009 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2009 kunt u het me precies uitleggen want ik kom er echt niet uit ik heb al de hele dag vanalles geprobeerd maar kom er niet uit. alvast bedankt, Gr. Wesley Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2009 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2009 Kopieer eerst een mapje met 100 liedjes naar je "mijn documenten". Hier gaan we mee oefenen. Ik heb 100 liedjes gekopieerd en deze staan allemaal in 1 map. De liedjes moeten goed voorzien zijn van kenmerken (dat heet een mp3 TAG) want hier worden de mappen mee gemaakt. Tagscanner is vooral een krachtige editor van mp3 tags. Er zijn verschillende soorten tags. Stel rechtsboven de tag formats in op ID3.2. Klik op bladeren onderaan om je map in te laden. In dit geval "mijn documenten/ 100 liedjes ". Klik dan op music renamer, ik wil per "titel van het nummer" een map. De opmaak is "%2\ 0%7 - %1 - %2" De %2\ betekent nummertitel wordt de map naam. Als je dan op hernoemen klikt is de map met 100 liedjes veranderd in een mappenstructuur plus de liedjes in de map. (windows xp) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 april 2009 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2009 als ik die opmaak ingeef geeft hij me een onbekende fout hij maakt de mappen maar hij zet de bestanden er niet in. Maar er is een probleem ik wil een mapje met alleen de naam van de artiest maar als ik die opmaak in geef dan veranderd hij het muziekbestand ook maar dat wil ik niet. alvast bedankt, Gr. Wesley Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen