Ga naar inhoud

automatisch in mapjes

Aanbevolen berichten

Kopieer eerst een mapje met 100 liedjes naar je "mijn documenten". Hier gaan we mee oefenen. Ik heb 100 liedjes gekopieerd en deze staan allemaal in 1 map. De liedjes moeten goed voorzien zijn van kenmerken (dat heet een mp3 TAG) want hier worden de mappen mee gemaakt. Tagscanner is vooral een krachtige editor van mp3 tags. Er zijn verschillende soorten tags. Stel rechtsboven de tag formats in op ID3.2. Klik op bladeren onderaan om je map in te laden. In dit geval "mijn documenten/ 100 liedjes ". Klik dan op music renamer, ik wil per "titel van het nummer" een map. De opmaak is "%2\ 0%7 - %1 - %2" De %2\ betekent nummertitel wordt de map naam. Als je dan op hernoemen klikt is de map met 100 liedjes veranderd in een mappenstructuur plus de liedjes in de map. (windows xp)
Link naar reactie
als ik die opmaak ingeef geeft hij me een onbekende fout hij maakt de mappen maar hij zet de bestanden er niet in. Maar er is een probleem ik wil een mapje met alleen de naam van de artiest maar als ik die opmaak in geef dan veranderd hij het muziekbestand ook maar dat wil ik niet. alvast bedankt, Gr. Wesley
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...