anoniem Geplaatst: 25 maart 2009 Delen Geplaatst: 25 maart 2009 Hallo, Ik gebruik nu VB2008 maar ik wil een ander programma. Wie heeft er een idee? Bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 25 maart 2009 Het hangt ervan af wat je wilt. Waarom wil je een andere? Misschien als je vertelt wat je slecht vindt aan VB2008 kunnen we je helpen bij het kiezen van een andere ontwikkelomgeving. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 26 maart 2009 [quote:723a5f29a2="Capone"]Het hangt ervan af wat je wilt. Waarom wil je een andere? Misschien als je vertelt wat je slecht vindt aan VB2008 kunnen we je helpen bij het kiezen van een andere ontwikkelomgeving.[/quote:723a5f29a2] Ik vind dat er te weinig tools zijn voor forms. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 26 maart 2009 Je gaat geen visuelere of uitgebreidere IDE vinden dan Visual studio hoor. Zeker niet voor Visual Basic omdat je met deze taal zoiezo al wat vast zit aan Microsoft producten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 26 maart 2009 Ik raad je c# want dat licht tussen c++ en visual basic in. Die stap heb ik ook gedaan want voor mij was het overstappen van visual basic naar c++ te groot. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2009 [quote:5f7f71af09="markitware"]Ik raad je c# want dat licht tussen c++ en visual basic in. Die stap heb ik ook gedaan want voor mij was het overstappen van visual basic naar c++ te groot.[/quote:5f7f71af09] Als hij nu Visual Basic .NET gebruikt, dan zal een overstap naar C# .NET hem niet helpen om meer tools te krijgen voor forms... :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen