Ga naar inhoud

Wachtwoord achterhalen in opdrachtprompt

anoniem

Aanbevolen berichten

hallo allemaal, Ik zit met een probleempje. Mijn moeder is dement aan het worden, en weet het wachtwoord van haar hotmail account niet meer! Daar staat allemaal gevoelige informatie op die we graag terug willen. Kan ik doormiddel van opdrachtpromp wachtwoorden achterhalen? En hoe doe ik dit? Indien dit niet kan, zijn er nog andere manieren? :? alvast bedankt!
Link naar reactie
[quote:69e961b606="andre@home"]Na 90 dagen verloopt het account en dan gaat de gevoelige info ook verloren, niemand kan er dan meer bij..... dus daar hoef je niet over in te zitten.... Er is toch wel een herinnerzinnetje om de wachtwoord te onthouden.. gaat dat nog lukken?[/quote:69e961b606] Nee, zee heeft daar 3x een . neergezet, en heb ook al ... ingevuld en dergelijke. Maar de 90 dagen zijn nog niet voorbij, dus pleas is er niet iest om een wachtwoordenlijkst op te vragen in opdrachtprompt ofzo? :? :?
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Je zou het eens met een show password sniffer of zo kunnen proberen. Die laat al je opgeslagen wachtwoorden zien. Ooit ben ik eens op een site terecht gekomen waar men voor 100 euro een Hotmail account voor je kraakte. Of het betrowubaar is, geen idee, maar zoiets zou nog een mogelijkheid zijn. Geen flauw idee wie of waar, dus dat wordt zelf goed zoeken met gerichte woorden in Google. :?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...