anoniem Geplaatst: 4 februari 2009 Delen Geplaatst: 4 februari 2009 hallo allemaal, Ik zit met een probleempje. Mijn moeder is dement aan het worden, en weet het wachtwoord van haar hotmail account niet meer! Daar staat allemaal gevoelige informatie op die we graag terug willen. Kan ik doormiddel van opdrachtpromp wachtwoorden achterhalen? En hoe doe ik dit? Indien dit niet kan, zijn er nog andere manieren? :? alvast bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2009 Na 90 dagen verloopt het account en dan gaat de gevoelige info ook verloren, niemand kan er dan meer bij..... dus daar hoef je niet over in te zitten.... Er is toch wel een herinnerzinnetje om de wachtwoord te onthouden.. gaat dat nog lukken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2009 [quote:69e961b606="andre@home"]Na 90 dagen verloopt het account en dan gaat de gevoelige info ook verloren, niemand kan er dan meer bij..... dus daar hoef je niet over in te zitten.... Er is toch wel een herinnerzinnetje om de wachtwoord te onthouden.. gaat dat nog lukken?[/quote:69e961b606] Nee, zee heeft daar 3x een . neergezet, en heb ook al ... ingevuld en dergelijke. Maar de 90 dagen zijn nog niet voorbij, dus pleas is er niet iest om een wachtwoordenlijkst op te vragen in opdrachtprompt ofzo? :? :? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2009 sterkte:.... http://www.google.nl/search?hl=nl&q=password+retrieve+hotmail&btnG=Google+zoeken&meta= Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 februari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2009 Heeft je moeder ook een MSlive-account? Dan kun je aangeven dat ze haar WW kwijt is en wordt dat naar een ( indien aangegeven) alternatief Emailadres gestuurd. Ik heb dat verleden week nl ook gehad. Na eindeloos doorzoeken kun je ergens ( weet NIET mer waar ) contact met helpdesk krijgen en je vraag daar neerleggen Suc6 Anjo Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 februari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2009 Je zou het eens met een show password sniffer of zo kunnen proberen. Die laat al je opgeslagen wachtwoorden zien. Ooit ben ik eens op een site terecht gekomen waar men voor 100 euro een Hotmail account voor je kraakte. Of het betrowubaar is, geen idee, maar zoiets zou nog een mogelijkheid zijn. Geen flauw idee wie of waar, dus dat wordt zelf goed zoeken met gerichte woorden in Google. :? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen