anoniem Geplaatst: 2 januari 2009 Delen Geplaatst: 2 januari 2009 Ik heb een vraag ik wil habbo na maken. (NIET PUBLICEREN) voor mijn broertje wil ik het maken (hij heeft geen internet ma onze pc zijn wel met elkaar in verbinding dus ik dacht: LEUK alleen met zijn 2e op (habbo) ik wil het labbo noemen. ma zeg ma gewoon een habbohotel (labbohotel) na maken. ik weet alleen niet hoe en welke prog je moet gebruiken plzplzplz help me ik951m alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2009 Leer scripten. of download hem gewoon. Google is your friend Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2009 [quote:2a8a80d942="Wickedd00"]Leer scripten. of download hem gewoon. Google is your friend[/quote:2a8a80d942] Waar kan ik hem downloaden ???? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2009 Google gewoon effetjes ik weet niet meer hoe die dingen heten maar die hebben een bepaalde naam die nagemaakte habbohotels Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2009 [quote:ac10d3b5ca="Wickedd00"]Google gewoon effetjes ik weet niet meer hoe die dingen heten maar die hebben een bepaalde naam die nagemaakte habbohotels[/quote:ac10d3b5ca] jabbo als het goed is he ik ga gelijk zoeken Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen