anoniem Geplaatst: 18 december 2008 Delen Geplaatst: 18 december 2008 Beste forum leden, ik ben momenteel bezig met het ontwikkelen van een backup applicatie met zoveel mogelijk functie's en toch gemakkelijk in gebruik. Mijn vraag hiervoor is aan jullie, wat moet er absoluut in dit programma komen? Alvast bedankt! Mvg, Roy Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2008 Er bestaan al een hoop andere backup-applicaties. Dus de belangrijkste vraag zou zijn: Wat mis jij in die andere applicaties waardoor jij de behoefte hebt om je eigen applicatie te maken? Het kan natuurlijk ook zijn dat je het gewoon om het programmeren doet, dat kan ook. In dat geval misschien een aanzetje: - Schedule-functie (dus dat ie op vaste tijden automatisch start). - Incrementeel backuppen: dus alleen de veranderde/nieuwe bestanden sinds de vorige update kopiëren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2008 Op mijn werk worden velen computers verkocht, van te voren installeren wij deze. Tijdens deze installatie wil ik een goed werkende applicatie erop installeren die door ons ondersteund wordt voor het maken en terug zetten van backups. Wat ik momenteel heb: - Taakplanner - Op de ingestelde tijden backups maken - Incrementeel backuppen - Veranderde/nieuwe bestanden kopiëren over de laatste backup - Backuppen van bestanden en mappen - Backuppen van e-mail berichten en contactpersonen uit de meest gebruikte e-mail clients. - Backuppen van drivers Heeft iemand nog meer ideeën? Alvast bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2008 register-backup restoration tool tijdens het backuppen een leuk muziekje ofzo ;) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen