Ga naar inhoud

Backup applicatie

anoniem

Aanbevolen berichten

Er bestaan al een hoop andere backup-applicaties. Dus de belangrijkste vraag zou zijn: Wat mis jij in die andere applicaties waardoor jij de behoefte hebt om je eigen applicatie te maken? Het kan natuurlijk ook zijn dat je het gewoon om het programmeren doet, dat kan ook. In dat geval misschien een aanzetje: - Schedule-functie (dus dat ie op vaste tijden automatisch start). - Incrementeel backuppen: dus alleen de veranderde/nieuwe bestanden sinds de vorige update kopiëren.
Link naar reactie
Op mijn werk worden velen computers verkocht, van te voren installeren wij deze. Tijdens deze installatie wil ik een goed werkende applicatie erop installeren die door ons ondersteund wordt voor het maken en terug zetten van backups. Wat ik momenteel heb: - Taakplanner - Op de ingestelde tijden backups maken - Incrementeel backuppen - Veranderde/nieuwe bestanden kopiëren over de laatste backup - Backuppen van bestanden en mappen - Backuppen van e-mail berichten en contactpersonen uit de meest gebruikte e-mail clients. - Backuppen van drivers Heeft iemand nog meer ideeën? Alvast bedankt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...