Ga naar inhoud

boek voor het programeren van java.

anoniem

Aanbevolen berichten

hallo ik wil ga beginnen met java programeren. welk boek is daar voor aan te raden? het boek moet wel up to date zijn. ik zag dat J2SE 1,7 uit is. zit daar veel verschil in met 1.4? ik heb een boek gevonden alleen deze gaat over java tot en met j2SE 1.4: http://www.pearsoneducation.nl/produkt.asp?cat=com&submenu=com&submenu2=onderw&PIA1=CC&PIA2=CC19&Description1=Programmeertalen&Description2=JAVA&isbn=9789043016544 is dat wat? Robbert
Link naar reactie
als beginner hoef je er niks van te merken dat je met een oudere java versie werkt. Zorg eerst dat je de basis onder de knie hebt. Java 1.4 is dus goed genoeg. Ik ben zelf begonnen met "Java voor studenten" en een ander boek met de veelzeggende naam: Java2. Nu heb ik alleen maar een boek van het type howto/reference van java 1.4. Voor verdere functies kijk ik altijd op het internet. Maar als beginner raad ik je het wel aan om met een boek te beginnen. Persoonlijk ken ik het boek verder niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...