anoniem Geplaatst: 14 december 2008 Delen Geplaatst: 14 december 2008 hallo ik wil ga beginnen met java programeren. welk boek is daar voor aan te raden? het boek moet wel up to date zijn. ik zag dat J2SE 1,7 uit is. zit daar veel verschil in met 1.4? ik heb een boek gevonden alleen deze gaat over java tot en met j2SE 1.4: http://www.pearsoneducation.nl/produkt.asp?cat=com&submenu=com&submenu2=onderw&PIA1=CC&PIA2=CC19&Description1=Programmeertalen&Description2=JAVA&isbn=9789043016544 is dat wat? Robbert Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 december 2008 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2008 boek? Wat dacht je van google. Er zijn erg veel pagina's online. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 december 2008 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2008 als beginner hoef je er niks van te merken dat je met een oudere java versie werkt. Zorg eerst dat je de basis onder de knie hebt. Java 1.4 is dus goed genoeg. Ik ben zelf begonnen met "Java voor studenten" en een ander boek met de veelzeggende naam: Java2. Nu heb ik alleen maar een boek van het type howto/reference van java 1.4. Voor verdere functies kijk ik altijd op het internet. Maar als beginner raad ik je het wel aan om met een boek te beginnen. Persoonlijk ken ik het boek verder niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 december 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2008 sorry voor mijn late antwoord. ik heb meerdere programeer boeken van deze serie en de serie zelf bevalt me prima. ik denk dat ik deze ga bestellen. waar moet ik aan denken tussen verschillen van 1.4 en 1.7? extra functies of de taal zelf ook? Robbert Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen