anoniem Geplaatst: 9 december 2008 Delen Geplaatst: 9 december 2008 hoi weet iemand software waar je zelf software bij kan maken. Hoeft niet gratis te zijn de prijs ,maakt dus niets uit. Ik wist niet waar dit onderwerp hoort te staan!? Graag hier niets over maar wel de software!!!:P:) MVG Wesley-w Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 december 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2008 Inderdaad moet deze vraag een paar tredes lager staan. Ik weet niet in hoeverre je al enige ervaring hebt op het gebied van programmeren. Maar je kan software en andere applicaties ontwikkelen in bijvoorbeeld. - Microsoft visual basic / studio - Borland c++. Kijk ook eens bij de volgende links. http://nl.wikipedia.org/wiki/Programmeren http://nl.wikipedia.org/wiki/Programmeertaal Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2008 De 'express'-versies van Visual Studio zijn gratis. Borland heeft tegenwoordig weer 'Turbo Delphi' & co als 'gratis' variant van de ontwikkelomgeving. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 december 2008 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2008 je bedoelt echt programmeren of een beetje zonder nut programma's maken? Voor de programmeurs is er [url=http://www.realsoftware.com/realbasic/]RealBasic[/url], de non-serieuzen onder ons is [url=http://www.matchware.com/en/products/mediator/default.htm]MatchWare Mediator 9[/url] wel geschikt voor. Met beiden heb ik ervaring gehad, en ik snapte eigenlijk van nummer 1. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 december 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2008 nou ga ik iets heel vies zeggen... c# met visual studio werkt goed... kun je makkelijk in programmeren als beginner en het is een hele hoge taal Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2009 Java / Eclipse werkt ook prima. Met plugins (voor bijv. PHP) werkt dat ook prima! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2009 [quote:7d7b112199="wesley-w"]hoi weet iemand software waar je zelf software bij kan maken. Hoeft niet gratis te zijn de prijs ,maakt dus niets uit. Ik wist niet waar dit onderwerp hoort te staan!? Graag hier niets over maar wel de software!!!:P:) MVG Wesley-w[/quote:7d7b112199] Mijn advies: Probeer JustBASIC (gratis) Gebruik LibertyBASIC (shareware) als je programma super wordt. Zet je programma op het Internet met RUNBASIC (trail versie gratis) ($60 eenmalig voor de rest van je leven ruimte op de server) daarbij hoef je niet te weten van HTML, Perl, Java, enz... enz... Google op: BASIC programmeren. Abcott Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2009 [quote:81867bc803="abcott"] Mijn advies: Probeer JustBASIC (gratis) Gebruik LibertyBASIC (shareware) als je programma super wordt. Zet je programma op het Internet met RUNBASIC (trail versie gratis) ($60 eenmalig voor de rest van je leven ruimte op de server) daarbij hoef je niet te weten van HTML, Perl, Java, enz... enz... Google op: BASIC programmeren. Abcott[/quote:81867bc803] Wanneer precies wordt je programma "super" dan, en waarom moet je dan nog in een andere taal of compiler gaan werken? Dat jij nog niet dood bent zeg SICK Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2009 BASIC ... de grootste blunder die je als beginner kunt maken, want die taal is zo goed als dood qua features. Aan de ene kant maakt het dan misschien makkelijk om te leren, maar aan de andere kant loop je tegen de beperkingen aan zodra je wat geavanceerder wilt leren werken. Je bent echt beter af met het leren maken van een plattegrond voordat je een huis begint te metselen. Ontwerp > Code Visual Studio Express : gratis, gratis en nog een gratis. Tegen de tijd dat je een jaar of vijf hebt geprogrammeerd ben je misschien toe aan de 'extra' features die de Pro-versie heeft. Kennis van andere talen/technieken zoals Java, SQL en HTML is en blijft handig om het waarom van bepaalde dingen te begrijpen. (bovendien is het leren van een extra taal niet zo lastig. Het is niet meer dan een extra woordenlijstje om te onthouden) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2009 [quote:e632a35eff="JaFO"]BASIC ... de grootste blunder die je als beginner kunt maken, want die taal is zo goed als dood qua features. [/quote:e632a35eff] Hoezo? Hoe meer features des te beter voor een beginner? KISS (keep it simple stupid) Natuurlijk kun je niet eenvoudig een nieuw besturingssyteem schrijven met BASIC. Abcott Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 april 2009 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2009 Jij kijkt zeker ook liever naar DORA of lazytown dan naar een goeie film :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2009 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2009 [quote:83eada0ebe="Lodyx"]Jij kijkt zeker ook liever naar DORA of lazytown dan naar een goeie film :lol:[/quote:83eada0ebe] Jazeker ik ook. Stephanie of Lazytown. :wink: Onze smaken verschillen waarschijnlijk niet veel. Abcott. p.s. Wat zou hij precies bedoelen met software maken? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen