anoniem Geplaatst: 28 oktober 2008 Delen Geplaatst: 28 oktober 2008 Hallo, (hier geplaatst omdat dit volgens mij onder programmeren valt) Mijn werkgever kwam met iets interessants. De beste man heeft een .exe bestand gevonden (een trainer voor een spel) waarbij, als hij het opent, een muziekje begint te spelen, en je dingen kunt aanklikken voor in't spel. Nu wil hij graag dit muziekje hebben, vind ie mooi. Weet iemand hoe dit te doen is, welke software we nodig hebben ? De trainer is een .exe bestand, een in mekaar gedraaid programma met muziek dus. Alvast bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 oktober 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2008 Je zou het moeten kunnen opnemen met bijvoorbeeld audacity. Veelal zijn dit midi deuntjes. Wellicht is er ook midisoftware die iets kan opnemen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 oktober 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2008 ok cool .. gaan we dat morgen (natuurlijk tijdens werktijd) eens ff doen :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2008 Vroeger, in de tijd van de CBM64 was ik er goed in thuis om een programma te ontleden, nu is het allemaal een stuk moeilijker geworden. Je zou het eens kunnen proberen met een resourcer. Kan een kenner me een goed boek aanbevelen om meer te leren over hoe een PE-bestand in elkaar zit ? :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2008 Je beseft hopelijk wel dat je daarmee wel de copyright-wetgeving overtreed als je de muziek gaat gebruiken ? Als het muziekje echt zo leuk is dat het gebruikt gaat worden dan zul je toch de makers moeten opsporen en de rechten moeten kopen/vragen. Daarnaast valt het onder 'reverse-engineering' ... ook niet bepaalt netjes. En het kan natuurlijk heel simpel : neem het geluid op terwijl het wordt gespeeld ... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen