anoniem Geplaatst: 11 september 2008 Delen Geplaatst: 11 september 2008 Ik moet voor informatica een MSWLOGO opdracht maken en ik ben alleen de introductie week op school geweest en daarna was ik 2 weken ziek, ik snap er geen zak van hoe MSWLOGO werkt. :( Heeft iemand misschien een MSWLOGO bestand die hij met mij wilt delen, ik zal hem natuurlijk niet zo inleveren. eerst even helemaal custumizen :P . Hij moet aan deze voorwaarden kunnen voldoen: bewegen, een variable inzitten en er gewoon fatsoenlijk uitzien bijv. een auto (die overigens wel met mswlogo gemaakt moet zijn) die dan over een wegdek beweegt & er moeten kleuren inzitten. Ik zal je erg dankbaar zijn :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 september 2008 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2008 voor 50 euro per uur maak ik je huiswerk Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 september 2008 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2008 haha grappig........................................................ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 september 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2008 Is was serieus hoor. Het idee van een school is dat jij als leerling dingen zelf doet en dingen leert. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 september 2008 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2008 Dit forum is niet bedoeld om iemand anders je huiswerk te laten maken. Stap maar naar de docent en leg hem je probleem uit of zo. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen