anoniem Geplaatst: 9 augustus 2008 Delen Geplaatst: 9 augustus 2008 Beste forum leden, ik wil een online applicatie gaan ontwikkelen waarbij software van de computer wordt gecontrolleerd en ander software wordt aangeraden. Als voorbeeld. - Een klant komt op de website. - Klikt op "Start scan", hierop volgend zal diegene een activex iets moeten installeren (wat ik denk dat nodig is) - Wat de scan doet is bijv. controlleren van welke virus scanner de computer gebruik maakt. Als voorbeeld: AVG 7.5 - Wanneer de scan klaar is zal deze aangeven, het is aangeraden om over te stappen op AVG 8.0 met een download link erbij. Ik heb zelf ervaring met VB, HTML, PHP, MySQL, Javascript en nog wat bijhorende talen. Zo de vraag, hoe ga ik dit voor elkaar krijgen? Wat heb ik nodig om dit te ontwikkelen en met welke taal dient dit geschreven te worden? Of zijn er gratis voorbeelden te vinden? Handleiding(en)? Gaarne verneem ik wat mogelijk is. Met vriendelijke groeten, Roy Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 september 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2008 Met de talen die je beheerst kun je dat opzetten, maar ik denk niet dat iemand je applicatie durft te downloaden: ik zou nogal huiverig zijn om een activex bestand mijn pc te laten doorspitten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 september 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2008 Heb je enige voorbeelden hiervan? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2008 Dit soort dingen wordt vaak gebruikt bij overheid instanties om bijv. te controlleren of de beveiliging van een pc wel goed genoeg is om de website op te gaan waar zich misschien wel gevoelige bestanden bevinden. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen