Ga naar inhoud

Kennis gezocht.

Aanbevolen berichten

Gezocht: Iemand die verstand heeft van: [u:cc5a47e34b]-chatvensters - teamspeak - teamvieuwer - xp - (eventueel) vista [/u:cc5a47e34b] Deze persoon moet niet gelijk op geld uit zijn en moet geen uur-loon vragen. Het gaat vooral om het plezier van het maken van dit project. het programma dat ik graag zal willen maken met deze persoon zal inhouden: Een programma van een modernere manier van lesgeven met behulp van computers, Dit programma zal vooral ingaan op het op afstand les geven. Hierbij speel ik de rol van het bedenken en deze persoon de rol van het maken en in elkaar zetten hiervan, de belangrijkste rol dus. Hierbij is uiteraard mocht dit programma door een firma worden uitgebracht een winst % in euros te regelen. Overigens vind ik het verdienen hieraan maar bijzaak. Kort samengevat zoek ik een goede project partner die verstand heeft van de boven genoemde onderdelen ( het liefst allemaal maar desnoods de helft ) en die niet gelijk op geld uit zal zijn. Intresse ? Stuur een e-mail naar [color=red:cc5a47e34b]Robin_1993_10@hotmail.com[/color:cc5a47e34b] Mvg. Robin v. d. B.
Link naar reactie
Dit soort programma's zijn er gewoon al en worden al commercieel aangeboden. Google er maar even naar dan vindt je echt wil programma's die vergelijkbare functionaliteit bieden... Daarnaast zal je weinig aan teamspeak hebben als een een pakket commercieel wilt gaan uitbrengen dat er van gebruikt maakt, zo ver als ik weet is het alleen voor non-commercieel gebruik gratis...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...