anoniem Geplaatst: 7 december 2007 Delen Geplaatst: 7 december 2007 graag had ik met een veld gerekend in access , doch in een verschillend record. vb: veld1 verminderen met de inhoud van veld1 van het voorgaande rekord en dit voor een volledige tabel, ik dacht aan het maken van een query. Doch ik geraak niet wijs uit het maken van de expressie. Alvast bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2007 =totalprice: [number-of-items]*[unit-price] apart/naast het veld totalprice zelf ik heb het in de query zo opgelost.... bij de eigenschappen van het veld sourcecontrol staat dan [=totalprice] PS: ik werk altijd in de UK versie, heb de NL namen niet bij de hand... Dit was in Access van office Pro 97 maar het lijkt me dat dit universeel binnen Access is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2007 het is de bedoeling om de som of het verschil van veld1 (rec1) en veld1(rec2) te hebben, dit zo verder voor gans de tabel, telkens tussen het record en het voorgaande record. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2007 acces users kunnen zelf vaak heel veel, heb je dit al gedaan: http://www.google.nl/search?hl=nl&client=firefox-a&channel=s&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&hs=Yu7&q=calculate+%22previous+record%22+access&btnG=Zoeken&meta= ik sommige paginas openen niet gebruik even de cache optie van google... bij dat antwoord Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen