Ga naar inhoud

Programmeren C

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik wil graag leren programmeren in C. Alleen, wat is een goede (gratis) compiler? ik heb er al wat geprobeerd maar of ik kan er geen draaiend iets van maken (met iets als .cpp weet mn computer geen raad) of het installeren was onmogelijk omdat er geen install iets bij zat. Verder heb ik geen progs hiervoor, is mijn kennis van programmeren bijna nul (ik heb een héél klein beetje ervaring met php) Kan iemand helpen?
Link naar reactie
Ik vind zelf [url=http://prdownloads.sourceforge.net/dev-cpp/devcpp-4.9.9.2_setup.exe]Dev-C++[/url] een goeie (voor Windows), en het is gratis. Om het te leren moet je natuurlijk nog wel een goeie tutorial vinden, of een goed boek. Op het internet zijn zat tutorials te vinden, en andere leden op dit fforum kunnen je vast wel boekentips geven. Eén ding is zeker: je leert alleen maar programmeren door vooral veel te oefenen. Leer van je fouten en wees niet bang om dingen uit te proberen. Succes!
Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...