Ga naar inhoud

programmeertaal

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb reeds redelijk veel ervaring in het programeren in visual basic.net. nu wou ik beginnen met een moeilijke programeercode, ik dacht aan c#... maar een vriend van mij die begint direct aan c++. natuurlijk... c++ is direct jah.. et moeilijkte eh... terwijl da c# nog kan vermoeilijken naar c++. ik weet dus niet wat ik nu moet kiezen? moet ik meteen voor c++ gaan...? tis natuurlijk wel een kwestie van tijd als ik met c# eerst doen en dan met c++...da's dan een jaar ofzo dak later begin daarmee en ik zou toch wel graag iets kunnen in c++
Link naar reactie