anoniem Geplaatst: 29 augustus 2007 Delen Geplaatst: 29 augustus 2007 Ik heb een flash menu gemaakt die als autorun dient voor mijn usb stick. De play en stop button voor de achtergrond muziek etc werkt, maar nu wil ik de knoppen laten werken. Zo heb ik bijv. een knop met de naam: Textpad. Het is dan ook de bedoeling dat als ik daar op klik, dat textpad dan gestart wordt. Ik heb al heel veel gegoogled om erachter te komen hoe je zo'n link maakt, maar alles wat ik probeer mislukt. Ook zie ik bij veel oplossingen staan: this.xxx_btn.onRelease = function(){ fscommand("exec", "xxx.exe"); } Maar zodra ik dit probeer met mijn: this.Tpad.onRelease = function(){ fscommand("exec", "textpad.exe"); } Krijg ik een error. Mijn textpad button heet namelijk Tpad en niet bijv. Tpad_btn. Kan iemand mij verder helpen met dit probleem of kent er iemand een actionscript dat wel werkt? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2007 Dubbelpost van een topic is [i:5c23bc69d3]niet[/i:5c23bc69d3] de bedoeling. Derhalve gooi ik deze op slot. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen