anoniem Geplaatst: 1 juli 2007 Delen Geplaatst: 1 juli 2007 Ik wil graag mijn resultaten laten uitprinten uit een programma in Delphi 7.0. Tot nu toe heb ik: [code:1:d10a27f646]Richedit1.Lines.add('Aantal beantwoorde vragen:'); Richedit1.Lines.add(totaal.text); Richedit1.Lines.add('Aantal goede antwoorden:'); Richedit1.Lines.add(goed.text); Richedit1.Lines.add('Aantal foute antwoorden:'); Richedit1.Lines.add(fout.text); Richedit1.Lines.add(''); Richedit1.Lines.add('Beoordeling:'); Richedit1.Lines.add(beoordeling.caption);[/code:1:d10a27f646] Want ik neem aan dat ik zo'n richedit moet gebruiken. Verder snap ik niet hoe ik deze dan via de printer eruit kan laten komen. Kan iemand me hierbij even helpen? Volgens mij is het heel simpel namelijk :P. Cheers, Sun-Tzu Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 juli 2007 Je kunt in Delphi de inhoud van een Richtedit-control zo afdrukken: RicheEdit1.Print('Mijn richedit control'); Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 juli 2007 Bedankt, maar het was me al gelukt, met de bovenstaande oplossing inderdaad :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen