anoniem Geplaatst: 31 mei 2007 Delen Geplaatst: 31 mei 2007 Beste, Ik wil een software programmatje schrijven in java of C++, liefst Java. mijn vraag is; is dit mogelijk en welke module's heb ik daarvoor nodig. Gr. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2007 Wordt het een desktop applicatie of een mobiele applicatie (voor op een telefoon bijvoorbeeld)? Hoe staat je host-omgeving in verbinding met het device dat de sms-sjes ontvangt? Het zou fijn zijn als je wat meer informatie zou geven. Dan hoeven we niet zo te gokken en te raden. Wij doen namelijk niet aan telepathie oid :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2007 Het is voor dekstop applicatie, ik wil zeg maar door het sturen van smsjes mijn pc aankunnen sturen, Eenmogelijkheid voor hosting is Telefoon via usb kabel, of indien mogelijk een device waardoor je de sim, kaart rechtstreeks koppelt aan de pc. hoop dat het wat duidelijk is. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen