anoniem Geplaatst: 14 mei 2007 Delen Geplaatst: 14 mei 2007 Hallo, Als ik een asp.net pagina maak in versie 2, dus een pagina met externcie .aspx en ik wil een msgbox laten weergeven dan lukt dat niet. In php blijkbaar wel. Is er een manier om een msgbox te laten weergeven in asp.net? Want als ik dat nu doe dan geeft hij altijd een fout op de server terwijl het op de localhost wel gaat! bedankt sander Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2007 Het zou handig zijn als je de code en de betreffende foutmelding ook even post... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2007 eeen messagebox in PHP? Nog nooit van gehoord eigenlijk. Op de client is dat iig onmogelijk. Waarom zou je uberhaupt server-side een messagebox willen laten zien? Kun je ergens in web.config aangeven. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 mei 2007 Hallo, Ik heb even een pagina gemaakt, bij de page_load heb ik een msgbox laten proberen weergeven maar hij geeft een fout! Je kan deze fout zelf bekijken op [url]http://sander.ws-creations.be/sc.aspx[/url] . hebben jullie een gedacht van wat er fout is of hoe het zou kunnen werken. ik zou dit bv gebruiken bij het ingeven van foute inlog gegevens, dan zou ik bv een msgbox willen laten weergeven met "foute inloggegevens" of zoiets. als ik dat via een respond.write moet doen dan is dat niet echt opvallend! alvast bedankt! sander Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 mei 2007 Wat je probeert, is dmv een System.Windows.Forms.MessageBox een messagebox te laten weergeven [b:aa297e7320]op de server[/b:aa297e7320], want dat doet dit commando als je even redeneert dat ASP.Net op de server draait en niet op de pc van de client (gebruiker). Om toch een een messagebox te laten zien aan de gebruiker kun je gebruik maken de javascript functie [b:aa297e7320]alert()[/b:aa297e7320]. Ik zit te denken aan zoiets: [code:1:aa297e7320] Response.Write("<script>alert(\"Oh noes! Ongeldige inloggegevens!\");</script>"); [/code:1:aa297e7320] Hoop dat je hiermee uit de voeten kunt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 mei 2007 Ik heb [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=173776]in dit topic[/url] wat code geplaatst over hoe je in een ASP.Net pagina een javascript functie kunt genereren (tegen het einde van de 1e pagina van het onderwerp). Het is wel C#, maar ik denk dat het wel redelijk eenvoudig is. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen