anoniem Geplaatst: 3 april 2007 Delen Geplaatst: 3 april 2007 Hallo, Helaas beschik ik alleen over Microsoft Office. Ik heb echter ergens de programmacode gevonden in C++. Is er een decoder die deze code eenvoudig omzet in VBA? Of iets van een manual die bepaalde instructies tussen deze twee talen met elkaar vergelijkt? Alvast bedankt voor je antwoord! Groet, Maik Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2007 niet alles is enkel te doen met M$ producten. :wink: als het gewone c++ is (ik weet niet of er een verschil is tussen c++ en visual c++) kan je die code ook compilen met gcc voor windows (even zoeken op http://gcc.gnu.org/ zal normaal hulp brengen) ik heb het zelf nog nooit gedaan maar volgens mij moet het lukken Tafelpoot Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2007 Omzetten C++ naar VBA lijkt me niet mogelijk. C++ is een serieuze programmeertaal. Terwijl VBA ... Je kunt beter van nul af aan beginnen wil je VBA gebruiken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2007 VBA is zeker een serieuze programmeertaal, maar met een heel ander *doel* dan c++. Waar c++ bedoeld is om applicaties ed mee te schrijven is vba bedoeld om *macro's* te schrijven: herhalende acties binnen office-achtige-programma's. Hence the name: Visual Basic for Applications... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen