anoniem Geplaatst: 4 februari 2007 Delen Geplaatst: 4 februari 2007 Hey Ik moet voor mijn stage op school een interne website maken ( moet lokaal draaien en indien mogelijk voor bepaalde mensen van buitenaf ook toegankelijk zijn) voor een vzw waar een personeelsbestand, smoelenboek,weekplanning van verschillende afdelingen, medische dossiers, nieuwsbrieven, contactgegevens.... beschikbaar moet zijn.Ze dienen ook op geregelde tijdstippen geupdate te worden en backup van genomen worden. Nu heb ik enkel en alleen al een beetje ervaring met visual webdeveloper( en Visual studio 2005) en dreamweaver. Weet iemand onder jullie misschien wat voor zo een toepassingen de meest voor de hand liggende of makkelijkste oplossing is? Dat mag eventueel een ander programma zijn, ben bereid te leren zolang het me maar verder op weg helpt. Jullie zouden mij hier enorm mee vooruit helpen moet er iemand zijn die hier raad mee weet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2007 Als de opdracht luidt dat je een site moet maken, start je altijd met een vooronderzoek welke technieken mogelijk zijn en welke technieken het beste zijn qau kennis, voorraad, aanwezig zijn, onderhoud, passend op netwerk enz. enz. Trek er rustig een paar dagen voor uit. Risisco van je stageplek dat ze een vrij open opdracht hebben gegeven. Dan mag ik toch wel ergens hopen dat je geen HBO-stage doet. Op dat niveau mag wel verwacht worden dat je zo'n vooronderzoek automatisch hebt gestart. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2007 Niet crossposten! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen