anoniem Geplaatst: 26 december 2006 Delen Geplaatst: 26 december 2006 ik ben bezig met het veranderen van de u3 software nu is dit gelukt maar het probleem is de verschillende schijfen dit is zoals ik het nu heb met de software in de geemuleerde cd speler {edit} niet egt veel reacties k heb mn vraag effe versimpeld [code:1:f7140e8470][AutoRun] open=startmenu.exe[/code:1:f7140e8470] is het mogelijk om autorun te laten zoeken naar de file startmenu.exe in de verschillende schijfstations? alvast bedankt Ricardo Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2007 Zoeken? Nee. Mischien: [AutoRun] open=c:\startmenu.exe maar hopelijk wil Windows dat niet uitvoeren wegen veiligheids redenen. Wat je wel kan doen is een batch file (of als je zin hebt, een echt progje) maken waarmee je naar startmenu.exe kan zoeken. en die batch file of progje in je autorun zetten. toegegeven, ik ben geen expert op dit gebied, maar mischien geeft je dit een tip om verder te kijken Pieter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2007 bedankt voor de reactie werkt inderdaad niet wat eigenlijk wel zonde is omdat het een schitterende oplossing zou zijn ricardo Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2007 Ook een schitterende oplossing voor mall ware Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen