anoniem Geplaatst: 14 december 2006 Delen Geplaatst: 14 december 2006 Ik heb een vrij uitgebreid excel sheet bestaande uit 55 bladen en met verschillende macro's. In deze bladen wil ik gebruik maken van een afhankelijke opmaak maar deze optie is niet beschikbaar (lichtgrijs weergegeven). Overigens is ook de optie om cellen samen te voegen niet beschikbaar (ook lichtgrijs). Wanneer ik een nieuw werkblad open zijn deze opties wel beschikbaar dus het zit echt in het gebruikte blad en niet in (de installatie van) excel zelf. Heeft er iemand enig idee waardoor deze optie niet beschikbaar is en hoe ik deze wel beschikbar kan krijgen ? Alvast bedankt voor jullie hulp. John Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2006 Is het desbetreffende werkblad soms beveiligt ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2006 De opties "map beveiligen" en "werkblad beveiligen" zijn ook niet beschikbaar. Misschien belangrijk om te melden dat het een gedeeld bestand is, gedeelde werkmap beveiligen is wel beschikbaar. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2006 [quote:595a5cae89="John"]De opties "map beveiligen" en "werkblad beveiligen" zijn ook niet beschikbaar. Misschien belangrijk om te melden dat het een gedeeld bestand is, gedeelde werkmap beveiligen is wel beschikbaar.[/quote:595a5cae89] Voorwaardelijke opmaak toevoegen of wijzigen is niet mogelijk in een gedeelde werkmap. Als je voorwaardelijke opmaak hebt toegevoegd voor je het bestand gedeeld hebt, is dat nog wel beschikbaar. Als je zoekt in de help op "gedeelde werkmap", dan vind je nog een lijst met functies die niet beschikbaar zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2006 Mijn hartelijke dank voor je duidelijke antwoord. Ga ik nu zoeken of ik het delen ongedaan kan maken, het alsnog kan wijzigen en hem dan weer kan delen :-) John Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen