Ga naar inhoud

Doelvenster Smilies voor phpbb2 vanuit javascript.

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een phpbb2 forum aangepast met een mod die alle smilies in een iFrame plaatst, naast de textbox waar je je bericht intypt. Hierdoor zijn alle smilies direct zichtbaar en te gebruiken, zonder een pop-up te hoeven openen. Ook heb ik de Quick Reply mod toegepast zodat gebruikers direct een reply kunnen geven als ze een posting lezen. Nou wil ik echter de iFrame ook naast de Quick Reply kunnen gebruiken. Het iFrame staat naast de textbox van de Quick Reply, maar als ik een smilie aanklik, komt er op de statusbar een foutmelding: [code:1:9d37d4fa67]Can't move focus to the control because it is invisible, not enabled, or of a type that does not accept the focus. [/code:1:9d37d4fa67] Het lijkt er dus op dat het doelvenster waar de smilie geplaatst wil worden, niet bestaat en dat hij dus niet in het venster van de Quick Reply wordt geplaatst. Het javascript dat de afhandeling van de smilies doet: [code:1:9d37d4fa67]<script language="javascript" type="text/javascript"> <!-- function emoticon(text) { text = ' ' + text + ' '; if (parent.document.forms['post'].message.createTextRange && parent.document.forms['post'].message.caretPos) { var caretPos = parent.document.forms['post'].message.caretPos; caretPos.text = caretPos.text.charAt(caretPos.text.length - 1) == ' ' ? text + ' ' : text; parent.document.forms['post'].message.focus(); } else { parent.document.forms['post'].message.value += text; parent.document.forms['post'].message.focus(); } } //--> </script> [/code:1:9d37d4fa67] Hoe kom ik erachter wat de naam van het venster van de textbox is, en waar wijzig ik deze in het javascript? :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...