anoniem Geplaatst: 7 november 2006 Delen Geplaatst: 7 november 2006 Beste ComputerTotaal Mensen, Ik heb een probleem met mijn router, het probleem is dat hij elke keer vast loopt. Ik moet mijn router dan resetten. Mijn router is van Draytek, Draytek 2600WT Mijn router is verbonden met mijn server, en om mijn router te resetten log ik in op de router via een Telnet programma die ik gebruik. Ik log in met de ip adres van mijn router , daarna vraag hij de password en daarna type ik de commando in : sys reboot. Hierdoor reboot de router. Ben nu opzoek naar een script die deze handelingen die ik boven genoemd heb, automatische doet dan, natuurlijk via Telnet. Deze script is belangerijk. Ik heb me kapot gezocht op internet(google) maar niet gevonden. :( Hoop dat jullie kunnen helpen en dat misschien wel 1 van jullie een script weet dat het mijn router reset. Bij voorbaat bedankt ! ;) Yretix (sorry ik heb geen verstand van script, daarom dat ik jullie om hulp vraag)(Sorry) :oops: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 november 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2006 Scriptrequest, is niet toegestaan op dit forum. Je Draytek router heeft een webinterface, waarom gebruik je die niet? Lijkt me trouwens veel verstandiger uit te zoeken waaróm je router vastloopt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 november 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2006 Kunnen jullie ook geen tips gegevn waar ik die script kunt vinden, of waar site zijn met scripts taal. Lekker zijn jullie Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 november 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2006 Nee jij bent goed bezig! :roll: Komt net kijken, heeft er totaal geen verstand van maar als je gewezen wordt op je overtreding v/d forumregels (die je geaccepteerd hebt bij het aanmelden!) ga je lopen zeiken! :evil: Ik heb je tips gegeven, zoek het maar uit verder. :evil: :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 november 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2006 Heren, heren, doe even rustig... Ik vind dit niet echt een scriptrequest, de topicstarter heeft mijns inziens genoeg moeite gedaan om uit te zoeken wat hij wil en hoe het moet, hij mist alleen een tooltje om het automatisch te doen... De topic blijft dus ook gewoon open. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 november 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2006 Zoals Wesstein aangaf is het mssn beter uit te zoeken wat er precies mis is met die router. Mocht ik jou zijn zou ik eerst eens kijken voor een firmware upgrade. Als dit niet helpt, of er is geen upgrade, zou ik beginnen zoeken via dos batch of VBS. Hier een nogal opvallend gelijkaardig probleem: http://forum.techzine.nl/forum/list_messages/77421 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen