Ga naar inhoud

Script, Help !

anoniem

Aanbevolen berichten

Beste ComputerTotaal Mensen, Ik heb een probleem met mijn router, het probleem is dat hij elke keer vast loopt. Ik moet mijn router dan resetten. Mijn router is van Draytek, Draytek 2600WT Mijn router is verbonden met mijn server, en om mijn router te resetten log ik in op de router via een Telnet programma die ik gebruik. Ik log in met de ip adres van mijn router , daarna vraag hij de password en daarna type ik de commando in : sys reboot. Hierdoor reboot de router. Ben nu opzoek naar een script die deze handelingen die ik boven genoemd heb, automatische doet dan, natuurlijk via Telnet. Deze script is belangerijk. Ik heb me kapot gezocht op internet(google) maar niet gevonden. :( Hoop dat jullie kunnen helpen en dat misschien wel 1 van jullie een script weet dat het mijn router reset. Bij voorbaat bedankt ! ;) Yretix (sorry ik heb geen verstand van script, daarom dat ik jullie om hulp vraag)(Sorry) :oops:
Link naar reactie
Zoals Wesstein aangaf is het mssn beter uit te zoeken wat er precies mis is met die router. Mocht ik jou zijn zou ik eerst eens kijken voor een firmware upgrade. Als dit niet helpt, of er is geen upgrade, zou ik beginnen zoeken via dos batch of VBS. Hier een nogal opvallend gelijkaardig probleem: http://forum.techzine.nl/forum/list_messages/77421
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...