anoniem Geplaatst: 27 oktober 2006 Delen Geplaatst: 27 oktober 2006 Ik wil een batch file maken dat een bestanden (of directorie tree) van een bepaalde map copieert naar een andere map maar alleen als de te copieren bestanden nieuwer zijn dan die in de doel locatie. Get it? Ik zat te klooien met; IF NOT EXIST..... maar dat controleert de datum niet alleen of het bestand er wel is en dan moet je voor ieder bestand een apparte regel maken...iemand een beter idee? Thx, Drew Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 oktober 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2006 Ik zou eens naar xcopy kijken, dat heeft dit soort mogelijkheden wel. Verder zijn er diverse windows programmaatjes die hetzelfde kunnen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 oktober 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2006 Ja ik weet dat er wel progjes zijn die dit kunnen maar ik wilde graag dat ik een linkje op de desktop kon klikken en dat alles dat gebeurd was... xcopy had ik al bekeken en die heeft daar geen switch voor. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 oktober 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2006 Met xcopy kan je dat toch simpel doen? Ik snap niet wat het probleem is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 oktober 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2006 xcopy /? ... /D:m-d-y Copies files changed on or after the specified date. If no date is given, copies only those files whose source time is newer than the destination time. ... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen