anoniem Geplaatst: 25 oktober 2006 Delen Geplaatst: 25 oktober 2006 Ik heb het boek asp.net in 21 dagen in huis. en ik dacht, ik wil na php (een paar jaar te kennen) en een beetje java (ken ik matig) iets nieuws leren. Ik ken verder geen c# en vb.net. Is dit hele boek wel geschikt ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 oktober 2006 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2006 Even OFFTOPIC: Jij hebt het andersom gedaan: Eerst kopen, en dan pas informatie over het gekochte opvragen. :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 oktober 2006 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2006 :lol: ik heb het wel doorgebladerd in de winkel en het boek is erg dik, meer dan 1000 pagina's dus ik dacht, daar leer ik vast veel uit, maar nu ben ik erachter dat asp.net geen programmeertaal is, je kunt het gebruiken om met programmeertalen als c# en vb te werken. c# lijkt wel op java maar echt goed ben ik er niet in. vb is helemaal nieuw voor me. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 oktober 2006 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2006 Is dit hele boek wel geschikt ? Volgens mij heb jij het boek daar, Kun je dan zelf niet beslissen of het geschikt is? Begin bijvoorbeeld eens met.... het te lezen... :D ASP.NET is de 'ontwikkelomgeving' C# en VB zijn de talen. Begin er maar wel aan want het is veel eenvoudiger dan php. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 oktober 2006 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2006 nou ja, dus asp.net is makkelijker en ik wordt uitgelachen wanneer ik zeg dat ik php voldoende beheers... maar wie weet leer ik er idd een hoop uit, ben pas bij dag 4 , inleiding in C# Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen