anoniem Geplaatst: 7 september 2006 Delen Geplaatst: 7 september 2006 Is het mogelijk om te detecteren of er op de Print knop / File-Print gedrukt is en daaraan dan weer een stukje code te hangen? Arnoud Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2006 Ik weet zo gauw geen directe oplossing, maar ik neem aan de je een geavanceerde print-screen functie wilt maken? je kunt dan ook eens naar deze site kijken.. [url=http://www.gadwin.com/printscreen/]link[/url] Peter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2006 Nee, maar nadat er geprint is moeten er bepaalde records gewist worden. En alleen als het rapport geprint is. En dat kan op drie verschillende manieren. Ik kan wel menubars etc maken maar zie geen mgelijkheid code te verbinden aan die knoppen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2006 Je kan een macro schrijven die dit voor je doet. Die kun je aan het menu-item koppelen (in Access 2003). Dit doe je als volgt: - klik met rechts op de menubalk en kies voor "Aanpassen" - klik met rechts op het menu-item of de Printknop en kies voor "Eigenschappen" - in het venster kun je een aantal zaken aanpassen. 1 daarvan is "Bij actie" - Selecteer hier de macro die je gemaakt hebt. - Sluit alle vensters Vergeet niet dat je in je macro ook de printopdracht moet opnemen! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2006 Dank, dat werkt goed! Weer wat geleerd. Arnoud Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen