anoniem Geplaatst: 9 juni 2006 Delen Geplaatst: 9 juni 2006 Zou je Perl een veilige taal kunnen noemen in vergelijking met JSP, PHP 5 en ASP.NET of algemeen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 juni 2006 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2006 Ik denk dat dat veel meer afhankelijk is van de (vaardigheden van de) programmeur dan van de taal. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 juni 2006 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2006 Een programma in een scripttaal kan eenvoudig worden bewerkt met een teksteditor. Bij klanten waarvan je een medewerker van een programmeer-hobby verdenkt, kan dat een veiligheidsrisico zijn, maar dat geldt dan voor al de talen die je noemt. Waarom stel je de vraag eigenlijk? Veiligheid is bij mij meestal geen criterium als ik een bepaalde taal kies. Ik let meer op aanwezige interpreters, maar vooral op welke taal mij het beste ligt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juni 2006 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2006 ik moet 'n gekozen programmeertaal in mn scriptie toelichten ... alleen wist ik allang al met welke taal ik wilde gaan werken Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juni 2006 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2006 Gewoon de standaardantwoorden dat je die taal beter beheerst, dat je er naslagwerken voor hebt liggen, dat soort dingen ;) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen