anoniem Geplaatst: 26 mei 2006 Delen Geplaatst: 26 mei 2006 Voor een telecommunicatiebedrijf voer ik een grote opdracht uit. Een onderdeel daarvan is een geluidsrecorder die op een moet client draaien. Een gebruiker moet iets in kunnen spreken, dat vervolgens als mp3 op een server moet worden opgeslagen. Dus iets als de geluidsrecorder die standaard in Windows zit. Alleen niet opslaan als wav op een harde schijf, maar als mp3 op een server. Bestaat er een programma waarmee zoiets mogelijk is? Is er anders iemand die dit tegen een ruime vergoeding zou kunnen ontwikkelen? De programmeertaal maakt niet uit. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 26 mei 2006 Tegen een ruime vergoeding? Nou, je kunt even op Internet zoeken want daar staan voorbeelden genoeg die je gratis kunt gebruiken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2006 Die ook op kunnen slaan op een server ipv op een client? Heb je een naam of voorbeeld van iets? Wat ik tot nu toe heb gevonden is niet wat ik zoek. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2006 Ik neem aan dat je communiceert via Internet? Daar is een webpage waar gebruikers een mp3 kunnen uploaden? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2006 Ja, dat klopt, het gaat via internet. Maar dat uploaden dat is een stap die bij de opdracht juist overgeslagen moet worden. Dus niet eerst op een harde schijf, maar direct op een server opslaan. En in mp3-formaat. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen