anoniem Geplaatst: 24 mei 2006 Delen Geplaatst: 24 mei 2006 wie heeft toevallig nog een looplicht gestuurd via de printerpoort geprogrameerd met vb 6.0 liggen ? dan kan ik daar iets van opsteken aangezien ik zoiets wil gaan maken bij voorbaat dank Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2006 Te lui om zelf je werk voor school te maken? :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 25 mei 2006 school ?? ik wil uit MEZELF ;) beetje leren programeren met visual basics en het looplicht is maar 20% van wat ik uiteindelijk wil Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 25 mei 2006 Dit is een vage vraag. Wat voor looplicht? LPT programmeren is niet moeilijk en zeer de moeite waard om uit te zoeken hoe de LPT-poort werkt. Met afkijken leer je minder dan zelf uit te gaan zoeken. http://www.circuitsonline.net/artikelen/view/26/print Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 25 mei 2006 heb ik al doorgelezen, ik heb al een programmatje gemaakt die iedere poort afzonderlijk kan aansturen en 1 proggi die alles aan/uuit kan zetten maar nu dat looplicht nog Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 mei 2006 Wat is het probleem dan verder nog? De code of de hardware? Als je elke pin al kan aansturen, is het maken van looplichtje geen probleem meer. Hoeveel lichtjes ga je gebruiken? Meer dan het aantal beschikbare pinnen of gelijk en/of minder? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen