anoniem Geplaatst: 22 maart 2006 Delen Geplaatst: 22 maart 2006 Goede middag, Ik zoek naar een mogelijkheid om een excel bestand automatisch op te slaan met als naam de inhoud van cel A1. De celinhoud is een naam plus een volgnummer plus een datum. De datum liefst in de vorm jjjj-mm-dd. Ik heb al hier en daar gezocht naar een mogelijkheid, maar nergens ook maar een begin van een oplossing gevonden. Wie weet een oplossing of een verwijzing waar ik verder mee kan? -hws- Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2006 [code:1:8d25b86a50]Sub SafeAs() ActiveWorkbook.SaveAs Filename:= _ "C:\Documents and Settings\KuperusM\My Documents\" & Cells(1, 1) & ".xls", FileFormat:= _ xlNormal, Password:="", WriteResPassword:="", ReadOnlyRecommended:=False _ , CreateBackup:=False End Sub[/code:1:8d25b86a50] Dit in de Visual Basic editor in een nieuwe module plakken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2006 @marcelliuskuperius Dank je wel voor deze code, het werkt perfect! -hws- Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen