Ga naar inhoud

[Perl] Uitvoer vanuit Executable met parameters weergeven

Aanbevolen berichten

Ik heb (nog) een simpele perl script waarin de invoer vanaf een formulier als uitvoer word weergegeven, zie code beneden Nu wil ik een .exe bestand (bevind zich op de server) mee laten draaien om zo extra uitvoer uit weer een ander (text) bestand terug te geven maar hoe ? over system() en exec() heb ik al een beetje gelezen maar hoe pas je dat toe in dit script? [code:1:ff9bc5cbf5] #!/usr/bin/perl use CGI qw/:standard -no_xhtml/; # load standard CGI routines print header(), # create the HTTP header start_html('Test'), # start the HTML p('De meegegeven parameter is: "' . param('argument') . '".'), end_html(); # end the HTML #end of script[/code:1:ff9bc5cbf5]
Link naar reactie
ik heb het geprobeerd te wijzigen[code:1:20b87229ce]#!/usr/bin/perl use CGI qw/:standard -no_xhtml/; # load standard CGI routines print header(), # create the HTTP header start_html('Test'), # start the HTML $var=system('bestand.exe text.txt'. param('argument')); print $var; p('De meegegeven parameter is: "' . param('argument') . '".'), end_html(); # end the HTML #end of script[/code:1:20b87229ce] maar als uitvoer krijg ik een hoop getalletjes wat ik ook meegeef als invoer in text wat moet er nog veranderen ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...