anoniem Geplaatst: 6 maart 2006 Delen Geplaatst: 6 maart 2006 ik heb even een vraagje... ik ben echt heel slecht in progameren en moet voor school ongeveer 6 kleine applicaties maken zoals een stoplicht:P wie zou dat willen doen?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2006 Ik weet zeker dat niemand jouwn huiswerk gaat maken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2006 mwah tis niet echt huiswerk maar misschien iemand die dol is om ff die dingen te progameren:P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2006 t lukt me namelijk echt niet, ik weet opzich best veel van de pc maar dit lukt me echt niet ik kan wel allerlei forms en objecten maken maar om de comando's erbij te geven heb ik te weinig ervaring mee dus daarom mijn vraag hoef je niet meteen zo dom te antwoorden :evil: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2006 De bedoeling van school is dat je er wat van leert, dus iemand anders je huiswerk laten maken is niet de bedoeling (en komt een beetje lui over). Probeer anders gewoon zelf dat programmatje te schrijven en stel een specifieke vraag als je er echt niet uitkomt. Niemand die jouw huiswerk gaat doen, maar vast genoeg mensen die je een handje op weg kunnen/willen helpen om het zelf te doen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2006 ik zit er al 2,5 uur aan en btw ik ben eerlijk dat ik zeg dat het huiswerk is... echt lui ben ik denk ik ook niet.. zit gymnasium 5 tozzzz.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2006 had ook gewoon kunnen liegen door te zeggen dat het me hobby is ofzo... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2006 Dan was het antwoord hetzelfde. Met een kleine test heeft een goede docent zo door dat je het programma niet zelf hebt geschreven. En krijg je nog steeds een onvoldoende. Je kan namelijk je keuzes niet uitleggen. Verder is er iha een verschil tussen hoe een beginner en een meer ervaren programmeur programmeert. Nee, je moet het echt zelf doen. We kunnen hooguit een en ander bijschaven. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2006 Dit forum is bedoeld om van elkaar te leren, niet om elkaar te misbruiken voor dingen die je zelf niet kunt. Dit topic gaat op slot. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen