anoniem Geplaatst: 7 februari 2006 Delen Geplaatst: 7 februari 2006 hoi.. ik ben bestwel nieuw hier op dit forum en alles..en sinds iedereen hier schijnbaar toch zoveel weet van computers en programmeren en alles hoopte ik dat misschien iemand tijd zou hebben om een onervaren iemand te helpen die graag ervaren wil worden in de computerwereld?:) maar in ieder geval..ik probeer een msdos script te maken zodat ik bij de bestanden in mijn computer kan komen, maar ik kom niet verder dan bij de bestanden van notepad.exe en alles wat in de WINDOWS map staat (van de c schijf) :cry: Ik heb overal al gezocht op internet, op dit forum en vanalles al geprobeerd om de script te laten werken maar steeds krijg ik het bericht: kan het opgegeven pad niet vinden. Kan iemand me helpen? moet ik soms een bepaalde code typen voor de map? of weet er iemand een site om te weten te komen hoe je perfecte dos scripts maakt? (dit was mijn huidige script die ik over en over probeerde: C:\>Program Files\Movie Maker\sample.asf , dit is natuurlijk gewoon even een voorbeeld script, mijn doel is te weten te komen hoe ik zulke scripts goed kan maken:)) ik hoop dat ik mezelf nu niet teveel voor schut heb gezet op dit forum, maar toch heel erg bedankt als je de moeite heb genomen om dit te lezen:) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen