Ga naar inhoud

*.js in ASP

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben bezig met het maken van een website waar vier verschillende types gebruikers gedefineerd zijn. Elk van deze gebruiker heeft zijn eigen menu. Dit menu is gemaakt met een DHTML builder (*.js). Maar nu zit ik met het volgende probleem. Hoe kan ik er voor zorgen dat bijvoorbeeld wanneer een fleetmanger inlogt, dat deze dan het *.js menu krijgt die voor dit type gebruiker bestemd is. Ik denk zelf dat dit al in het login pagina gedefinieerd moet staan welk javascript menu er geladen moet worden voor deze gebruiker. Maar ik weet niet precies hoe ik dit voor elkaar kan krijgen. Hieronder heb ik een gedeelte van de ASP code afgebeeld: Set oNodeList = oXMLIn.GetElementsByTagname("USERTYPE") oNodeList.reset Set oCurrNode = oNodeList.NextNode() Session("*****_USERTYPE") = oCurrNode.Text 'Request("name") Set oNodeList = oXMLIn.GetElementsByTagname("USERCODE") oNodeList.reset Set oCurrNode = oNodeList.NextNode() Session("*****_USERCODE") = oCurrNode.Text Set oNodeList = oXMLIn.GetElementsByTagname("ISDRIVER") oNodeList.reset Set oCurrNode = oNodeList.NextNode() Session("*****_ISDRIVER") = oCurrNode.Text Set oNodeList = oXMLIn.GetElementsByTagname("ISFLEETMANAGER") oNodeList.reset Set oCurrNode = oNodeList.NextNode() Session("*****_ISFLEETMANAGER") = oCurrNode.Text If (Session("*****_USERTYPE") = "CUSTOMER") Then Response.Redirect("***pagina.asp?login=true") Else Response.Redirect("menu.asp") End If Response.End Else 'error in financials... Response.Write("Gebruiker/wachtwoord combinatie niet gevonden") Response.End End If Else Response.Write("Geen reactie vanuit ******") Response.End End If %> In de tekst hierboven heb ik enkele namen veranderd in wat sterretjes. Aangezien hier een bedrijfsnaam moet staan. Een Fleetmanager (beheerder) moet het volgende menu te zien krijgen: \beheerder\stmenu.js Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Daniel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...