anoniem Geplaatst: 23 december 2005 Delen Geplaatst: 23 december 2005 Ik heb het volgende script: [code:1:b5053c7dcd] Dim fso, FileSpec, UserProfile, OPSFile Set WshShell = WScript.CreateObject("WScript.Shell") Set WshNetwork = WScript.CreateObject("WScript.Network") Set objShell = CreateObject("WScript.Shell") Set fso = WScript.CreateObject("Scripting.FileSystemObject") UserProfile=WshShell.ExpandEnvironmentStrings("%UserProfile%") FileSpec=UserProfile + "\opsdone.txt" drv="F:" DO Until fso.DriveExists(drv) = true WshNetwork.MapNetworkDrive "F:", "\\fshelm01\apps" LOOP If not(fso.FileExists(filespec)) Then WshShell.Run("F:\Office\OPS\proflwiz.exe /r" & "F:\Office\OPS\profiel.OPS" ,1 , true) Set OPSFile = fso.CreateTextFile(UserProfile +"\opsdone.txt", True) OPSFile.WriteLine("Profielwizard heeft voor deze gebruiker al gedraaid.") OPSFile.Close End If [/code:1:b5053c7dcd] Ik krijg op de regel die de executable aanroept de melding: Kan geen aanhalingstekens gebruiken bij het aanroepen van een Sub-waarde. Nu heb ik al tig combinaties geprobeert maar ik krijg het niet werkend. Iemand nog een oplossing? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2005 [quote:6225f058bd="awinkel"] Ik krijg op de regel die de executable aanroept de melding: Kan geen aanhalingstekens gebruiken bij het aanroepen van een Sub-waarde. Nu heb ik al tig combinaties geprobeert maar ik krijg het niet werkend. Iemand nog een oplossing?[/quote:6225f058bd] Ikke :wink: [code:1:6225f058bd] Call WshShell.Run("F:\Office\OPS\proflwiz.exe /r" & "F:\Office\OPS\profiel.OPS" ,1 , true) [/code:1:6225f058bd] Als een Sub parameters heeft, dan kun je deze op twee manieren aanroepen: 1. <Sub-naam> <parameter> of 2. Call <Sub-naam>(<parameter>) Zoals jij het doet, moet je dus de haakjes weghalen. [code:1:6225f058bd] WshShell.Run "F:\Office\OPS\proflwiz.exe /r" & "F:\Office\OPS\profiel.OPS" ,1 , true [/code:1:6225f058bd] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2005 Bedankt! Die vervelende error is nu weg. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen