anoniem Geplaatst: 21 oktober 2005 Delen Geplaatst: 21 oktober 2005 Ik heb een pagina mbt het verhuren van een woning. Nu wil ik daar een gratis online boekingsmodule inbouwen, zodat je op de site kunt zien of de betreffende periode nog vrij is. Een lange speurtocht op internet heeft mij niets opgeleverd. Wie van de forumleden kan mij verder helpen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2005 Gezien de duur van de speurtocht is het dus al geen gratis module meer :-) Klinkt als maatwerk en dat is meestal niet gratis, vervelend. Is jouw woningverhuur ook gratis? Mezelf adverteren heeft ook geen zin, want ik ben ook niet gratis, en dat zou bovendien net zo snel een slotje opleveren als pak em beet een script request 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2005 Dan heb je toch met je neus gezocht: http://hotscripts.com/search/6713993.html Script request, en dus op slot. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen