Ga naar inhoud

progje schrijven

anoniem

Aanbevolen berichten

mijn opa heeft telefoonlijn en is niet zo goed met computers. om zijn computer spywarevrij te houden heb ik wat spywarescanners geinstalleerd. elke keer als ik naar hem toega kopieer ik mijn definitie bestand en plak die bij hem in de computer. kan iemand mij helpen een programmaatje te schrijve waarmee ik dat plakken en misschien het knippen ook automatisch kan doen. dan kan ik hem het cdtje zelf meegeven. alvast bedankt groeten jacy
Link naar reactie
het probleem is dat mijn opa niet alle spywaredefinities kan downloaden omdat hij whitelist internet heeft. hij gebruikt het zowat alleen voor zijn mail en soms eens voor een vakantiehuisje. en die scans doe ik liever zelf ongeveer 1 x per maand als er wat verkeerd gaat kan ik er namelijk ook niet zo snel komen.(we wone 200 km van elkaar vandaan) zou je er niet wat gedaan kunnen worden met een bat bestandje?? alvast bedankt groeten jacy
Link naar reactie
Als je wilt dat het niet gedownload moet worden zal je het toch echt zelf moeten komen brengen ;) Wel kan je natuurlijk een cdtje branden met die dingen. Google eens naar een batch file tutorial en kijk dan naar commando's als copy ;) (en nee, ik ga het niet voor je schrijven, ik weet niet precies wat je nodig hebt en ik ben er veel te lui voor ;))
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...