anoniem Geplaatst: 18 augustus 2005 Delen Geplaatst: 18 augustus 2005 mijn opa heeft telefoonlijn en is niet zo goed met computers. om zijn computer spywarevrij te houden heb ik wat spywarescanners geinstalleerd. elke keer als ik naar hem toega kopieer ik mijn definitie bestand en plak die bij hem in de computer. kan iemand mij helpen een programmaatje te schrijve waarmee ik dat plakken en misschien het knippen ook automatisch kan doen. dan kan ik hem het cdtje zelf meegeven. alvast bedankt groeten jacy Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2005 Kun je niet beter instellen dat die spyware programma's zichzelf bijwerken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2005 ja maar mn opa heeft telefoonlijn en dan moet ik alles zo goed uitlegge. en als ik de definitie files kopieer scan ik vaak ook dr na. 2 dienste in 1! snap je t nu?? groeten jacy Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2005 Tuurlijk snap ik het, maar aangezien je opa schijnbaar wel internet (waar zou die spyware anders vandaan komen) kun je net zo goed de boel goed configureren. Die updates worden op achtergrond gedownload, dus je merkt er niet zo heel veel van. Als je dan ook nog eens automatische scans instelt ben je van het hele probleem af. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2005 het probleem is dat mijn opa niet alle spywaredefinities kan downloaden omdat hij whitelist internet heeft. hij gebruikt het zowat alleen voor zijn mail en soms eens voor een vakantiehuisje. en die scans doe ik liever zelf ongeveer 1 x per maand als er wat verkeerd gaat kan ik er namelijk ook niet zo snel komen.(we wone 200 km van elkaar vandaan) zou je er niet wat gedaan kunnen worden met een bat bestandje?? alvast bedankt groeten jacy Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2005 Als je wilt dat het niet gedownload moet worden zal je het toch echt zelf moeten komen brengen ;) Wel kan je natuurlijk een cdtje branden met die dingen. Google eens naar een batch file tutorial en kijk dan naar commando's als copy ;) (en nee, ik ga het niet voor je schrijven, ik weet niet precies wat je nodig hebt en ik ben er veel te lui voor ;)) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2005 haha. het schrijven hoeft niet. bedankt voor de tip waar ik de comando's vind. k kom dr hoop ik wel uit. groeten jacy Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2005 Houd er wel even rekening meer dat als je filenames met spaties wilt gebruiken moet je copy "c:\filename met spatie.dat" "c:\program files\files\filename met spatie.dat" doen (dus met "'s er omheen) ;) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen